Доступність посилання

logo-print
09 грудня 2016, Київ 03:51

За «нехорошу» статтю про Путіна головний редактор Нехорошев подав у відставку, а газета закрилася


Російська газета «Московський кореспондент», яка надрукувала статтю з чутками про особисте життя Володимира Путіна, призупинила випуск. Її видавець вирішив припинити фінансування газети.

Російська газета «Московський кореспондент», яка надрукувала статтю з чутками про особисте життя Володимира Путіна, призупинила випуск. Її видавець, генеральний директор «Національної медіакомпанії» Артем Артемов, вирішив припинити фінансування газети.

В інтерв’ю агентству Інтерфакс Артемов сказав, що цей крок пов’язаний із великими витратами, а також із суперечками з редакцією з приводу концепції видання.

За словами Артемова, головний редактор «Московського кореспондента» Григорій Нехорошев подав у відставку.

Перебуваючи в Італії, президент Росії категорично відкинув чутки про розлучення з дружиною Людмилою і майбутнє одруження з молодою колишньою гімнасткою.

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...
XS
SM
MD
LG