Доступність посилання

09 грудня 2016, Київ 23:46

Завдяки чому Леонід Черновецький виявився лідером столичних перегонів? Яке місце мав зайняти Діма Білан? (Огляд преси)


Ірина Біла Київ, 27 травня 2008 (RadioSvoboda.Ua) – Юлія Тимошенко зазнала найжорстокішої поразки в своїй політичній кар’єрі за останні роки, стверджує газета «Сегодня». Леонід Черновецький діяв у Києві тими ж методами, якими діє Юлія Володимирівна в масштабах усієї країни. Якщо в Тимошенко – «Юліна тисяча», то в Черновецького регулярні доплати з міського бюджету пенсіонерам і бюджетникам. Тільки значно регулярніші. Докладніше про причини успіху перемоги пана Черновецького і про наслідки програшу для Юлії Тимошенко оповідається у статті «Розгром Юлі в Києві».


У Києві переміг укотре марксизм, переповідає твердження експерта «Газета по-українськи». Кияни проголосували шлунком. Якщо вони матимуть зарплати, як у Берліні чи Парижі, то голосуватимуть серцем, а потім і розумом.

В Україні існують два ринки страхування: реальний і тіньовий. На реальному ринку страховики рекламують свої послуги і відкривають філії. Тіньові ж компанії своєї роботи не афішують, співпрацюють з двома-трьома дружніми підприємствами і майже всі зібрані гроші відправляють за кордон. Про те, чи можна знайти на них якусь «управу», розповідає «Газета 24» у статті «Податківці висувають рахунок».

На «Євробаченні-2008» сюрпризів не сталося, переконує газета «Україна молода». Перше місце, як і казали букмекери, зайняв росіянин Діма Білан. Українка ж Ані Лорак – друга. Видання знайомить з коментарями західних експертів. Дехто з них переконаний, що російський виконавець мав лише увійти в першу десятку, але аж ніяк не міг претендувати на перемогу.

Про переможців Каннського кінофестивалю розповідає газета «День». У статті під заголовком «Без відкриттів» видання пише, що перемогу, як і очікували, здобула стрічка французького режисера Лорана Канте «Клас» про взаємини вчителя зі старшокласниками. Відзначивши соціально значущу стрічку, Каннський фестиваль тим самим підтвердив свої позиції провідного світового кіноогляду, що відстоює гуманітарні цінності людства.
XS
SM
MD
LG