Доступність посилання

05 грудня 2016, Київ 23:11
Київ – На «ТВі» транслюють лише повтори програм, оскільки журналісти вирішили не виходити в ефір до з’ясування конфлікту між власниками. Про це повідомив журналіст Мустафа Найєм. Власник телеканалу Костянтин Кагаловський та генеральний директор Наталія Катеринчук заявляють про рейдерське захоплення каналу. На сайті «ТВі» у вівторок з’явилося повідомлення про те, що новим генеральним директором замість Наталії Катеринчук став журналіст каналу Артем Шевченко, а новим інвестором став американський бізнесмен Олександр Альтман.

Колектив каналу вирішив не виходити в ефір до з’ясування конфлікту між власниками. Про це Радіо Свобода повідомив журналіст, автор програми «ТВі» «Сьогодні. Про головне» Мустафа Найєм. За його словами, у вівторок 23 квітня саме у цій програмі мали взяти участь представники обох сторін конфлікту і роз’яснити ситуацію, але пізніше ефір було скасовано.

Артем Шевченко сказав, що ефіру не буде, і поставив повтор нашої програми. Це вже є втручання у редакційну політику
«Пан Артем Шевченко закрив ефірну апаратну, сказав, що ефіру не буде, і поставив повтор нашої програми. Це вже є втручання у редакційну політику, тому що, по-перше, нам пообіцяли, що пустять усіх гостей, потім змінили це рішення і не пустили гостей на мій ефір. Воно виглядає дуже брудно тому, що насправді якщо дійсно усі позиції відкриті, то всі мають виходити в ефір, всі мають право говорити. Якщо хтось комусь не дозволяє і не дає права виходити – це означає, що та людина, яка припиняє ефір, у чомусь не впевнена», – наголошує Найєм.

(А це вже інтерв’ю Мустафи Найєма «Голосу Америки»)

Кагаловський планував продати канал «одіозним олігархам» – Шевченко

У свою чергу Артем Шевченко, який називає себе новим генеральним директором «ТВі», заявив, що Костянтин Кагаловський планував продати канал «одіозним олігархам». Поява нового інвестора та зміна керівництва «ТВі» убезпечать телеканал від перегляду його редакційної політики, запевнив Шевченко.

Все у рамках чинного законодавства. Я погодився на призначення генеральним директором
«Все у рамках чинного законодавства. Змінили керівництво – і все. Я ознайомився з документами і погодився на призначення генеральним директором. Вважаю, що зможу розвивати канал, зберегти його незалежність, об’єктивність, незаангажованість. З’явився новий інвестор каналу, він буде фінансувати канал. У мене є таке відчуття, що такі події пов’язані з тим, щоб саме канал не перепродавали і щоб він залишися незалежним. Тому що багато дуже було чуток, що різні люди, олігархи хочуть купити канал», – сказав у коментарі для Радіо Свобода Шевченко.
Відео LB.ua

Шахраї, які здійснили рейдерське захоплення, далеко не заїдуть – Кагаловський

Натомість Костянтин Кагаловський, який називає себе законним власником каналу, та Наталія Катеринчук, нібито звільнена з посади гендиректора «ТВі», заявляють про рейдерське захоплення. Наталія Катеринчук повідомила, що зранку у вівторок близько 30 невідомих увірвалися в будівлю каналу і не пускали на роботу її та журналістів. Пізніше до приміщень «ТВі» пустили журналістів, а також Кагаловського. Катеринчук входити до будівлі заборонили.
Костянтин Кагаловський

Костянтин Кагаловський


Костянтин Кагаловський запевняє, що не планував продавати телеканал. Він стверджує, що канал намагаються захопити за допомогою заступника з безпеки телеканалу Олега Радченка, який мав доступ до усіх документів організації і, можливо, сприяв підробці довіреності на компанію «Телерадіосвіт», що володіє телеканалом.

Водночас Костянтин Кагаловський припускає, що влада не причетна до подій на каналі.

Для влади – це якось трохи дрібнувато. Влада, якби хотіла позбавитися «ТВі», могла би зробити це більш витончено
«Для влади – це якось трохи дрібнувато. Влада, якби хотіла позбавитися «ТВі», могла б зробити це більш витончено. Я маю надію, що цього не відбудеться. Шахраї, які підробили довіреність на мої компанії, на таких речах далеко не заїдуть. Гадаю, стратегія проста: тепер отримати контроль над каналом, а потім його продати тому, хто цей канал закриє або зробить його музичним», – вважає Кагаловський.

Радченко мав право звільнити Катеринчук і призначити Шевченка – Княжицький
Микола Княжицький

Микола Княжицький

Колишній генеральний директор «ТВі», депутат від «Батьківщини» Микола Княжицький у коментарі для Радіо Свобода заявив, що непорозуміння між власниками не повинні позначитися на якості роботи каналу.

«Радченко, який є директором компанії, котра на 100 відсотків є власником каналу «ТВі», мав повне право звільнити Катеринчук і призначити Шевченка. Тобто, це законна дія тому, що вони самі недавно внесли ці зміни. Я до Артема Шевченка ставлюся з великою повагою. Це один з найкращих авторів програм розслідувань, які виходять на каналі. Тому те, що професійний журналіст очолив канал, я можу тільки позитивно розцінювати. Я довіряю Артему Шевченку як журналісту. Я знаю, що якщо він очолив канал, то канал залишиться об’єктивним», – зауважує Княжицький.

Але позитивну оцінку поділяють не всі. Колишній телеведучий каналу «ТВі», журналіст Вахтанг Кіпіані написав на своїй сторінці у мережі Facebook: «Не подобається мені ця історія. Я не розумію мотивів обох сторін. Роками працювати на репутацію, щоб потім брати участь у мутних історіях. А першопричина, імхо, в непрозорості медіа-власності. Ненормально, коли добродій (без іронії) Кагаловський не може під час прес-конференції згадати назву кіпрської фірми, яка є власником популярного телеканалу. Ненормально, коли «відомий бізнесмен» каже, що він, тіпа, інвестор, але при цьому «не знає», хто власник. Це не наша, не журналістська війна».

Тим часом видання «Телекритика» повідомляє, що Олександр Альтман, ймовірно, не буде кінцевим власником «ТВі». «Він виступає проміжною ланкою у схемі зміни власності. Після ще кількох юридичних кроків контроль над каналом матиме перший віце-прем’єр Сергій Арбузов в інтересах бізнесово-політичної групи «Сім’я». Публічний конфлікт довкола зміни власників каналу і заяви Костянтина Кагаловського про рейдерське захоплення зумовлені тим, що сторони не домовилися про остаточну ціну каналу, яка варіювалася від 12 мільйонів доларів до 120 мільйонів доларів. Джерела стверджують, що частину цих коштів пан Кагаловський уже отримав», – пише «Телекритика».

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...

Показати коментарі

XS
SM
MD
LG