Доступність посилання

logo-print
08 грудня 2016, Київ 20:13
Київ – На телеканалі «ТВі» чекають візиту директора британської компанії Wilcox Ventures LTD, що володіє активами каналу, Нікії Ортодоксії. Про це повідомила усунута з посади генерального директора Наталія Катеринчук. За її словами, вже у четвер буде доведено, що Олександр Альтман, який називає себе «новим інвестором», не має прав на ухвалення рішень щодо роботи телеканалу. Водночас призначений напередодні на посаду гендиректора «ТВі» Артем Шевченко очікує, що співвласники вирішуватимуть свій конфлікт у суді.

Керівництво на каналі «ТВі» не змінилося, генеральним директором телеканалу залишається Наталія Катеринчук, заявила вона сама Радіо Свобода. Катеринчук також запевняє, що відсутність прав Олександра Альтмана на ухвалення кадрових рішень буде доведена вже у четвер.

Проблема ж не в тому, хто керівник каналу. Проблема у тому, щоб не знищили телеканал, щоб він залишився в тому ж форматі надалі
«Проблема ж не в тому, хто керівник каналу. Проблема у тому, щоб не знищили телеканал, щоб він залишився в тому ж форматі надалі. Необхідно відновити статус-кво, звичайно, ми будемо звертатися до судів. Щоб уже все усім пояснити, приїде директор компанії «Вілкокс» (Нікія Ортодоксія), яка розкаже, що жодних доручень, жодних документів, жодних продажів, нічого з компанією не відбувалося з 2009 року», – наголошує Катеринчук.

Офшорна структура власності «ТВі»

За схемою структури власності, що її підготували юристи кампанії «Юримекс», які обслуговували «ТВі», Wilcox Ventures LTD, зареєстрована на Британських Віргінських Островах, володіє 99 відсотками ТОВ «Медіа Інфо». «Медіа Інфо» – власник 100 відсотків ТОВ «Телерадіокомпанія «ТелеРадіоСвіт», що володіє ліцензією на мовлення «ТВі».

Натомість екс-гендиректор «ТВі», депутат від «Батьківщини» Микола Княжицький у своєму блозі стверджує, що 95 відсотків каналу належать британській компанії Balmore Invest Limited, зареєстрованій у Лондоні.

Цю компанію очолює громадянка Нової Зеландії Рейчел Емі Еріксон, пише у своєму блозі на «Українській правді» керівник «Національного бюро журналістських розслідувань» Дмитро Гнап. «Вона ще очолює понад двісті фірм, очевидно, виконуючи роль номінального директора та засновника», – пише блогер.

Яким чином можлива наявність цієї компанії серед власників активів «ТВі» вплинула на перехід прав на ухвалення кадрових та інших рішень від Костянтина Кагаловського до Олександра Альтмана, ніхто з учасників конфлікту пояснити не може.

Альтман і Кагаловський підуть до суду – Шевченко

Утім, призначений на посаду генерального директора телеканалу Артем Шевченко називає себе законним керівником і планує восени змінити розклад мовлення «ТВі». Крім того, у коментарі для Радіо Свобода Шевченко повідомляє, що співвласники каналу надалі вирішуватимуть свій конфлікт у «юридичній площині».

Є певна конфліктна ситуація з частиною працівників каналу. Ми її намагаємося вирішити
«Я керую каналом, у Держреєстрі вже знову з’явилося прізвище Шевченко. Є певна конфліктна ситуація з частиною працівників каналу. Ми її намагаємося вирішити. Інвестором каналу є Олександр Альтман, співвласник з меншою часткою, яка не дає права приймати кадрові рішення, – Костянтин Кагаловський. Між ними є конфлікт», – каже Шевченко.

Суди вирішуватимуть конфлікт 5–7 років – Котюжинська

Якщо співвласники не домовляться, то суди вирішуватимуть конфлікт 5–7 років, і не факт, що кінцеве рішення суду виконають належним чином, зауважує президент Асоціації медіа-юристів Тетяна Котюжинська.

Найбільше в цій ситуації шкода Артема Шевченка. Призначення таких керівників завжди тимчасові
«Найбільше в цій ситуації шкода Артема Шевченка. Тому що практика показує, що такі призначення таких керівників завжди тимчасові. Завжди потім нові власники хочуть позбутися цього керівника. Як правило, просто він бере на себе весь негатив, пов’язаний із ситуацією», – зазначає Котюжинська.

У війні документів перемагає той, хто більше контактує зі владою – Сюмар

Ситуація, що склалася на каналі «ТВі», може бути пов’язана з наближенням президентської кампанії 2015 року, вважає виконавчий директор Інституту масової інформації Вікторія Сюмар. На її думку, якщо влада і не була замовником скандалу, то користь від нього отримає у будь-якому разі.

Кожен буде маніпулювати і намагатися показати себе рятівником каналу і свободи слова
«У цій ситуації, коли все настільки заплутано, коли немає цього кінцевого бенефіціарія, коли немає цієї прозорості, кожен буде маніпулювати і намагатися показати себе рятівником каналу і свободи слова. Починається війна документів, і у війні документів перемагає той, хто має більше можливостей контактувати, співпрацювати зі владою», – зауважує Сюмар.

На «ТВі» почалися звільнення

Мене звільняють руками колишнього нібито чесного журналіста Шевченка
Тим часом на «ТВі» почалися перші звільнення. Повідомлення про припинення контракту у середу отримав журналіст Павло Шеремет, який вів програму «Проти ночі». Про це він написав у своєму Twitter. «Дочекався – мене звільняють з каналу «ТВі» руками колишнього нібито чесного журналіста Шевченка. Просять прийти і забрати повідомлення в кадри», – зазначив Шеремет.

«TВi» у вівторок повідомив, що його новим гендиректором телеканалу став Артем Шевченко, а новим інвестором – Олександр Альтман. Водночас Костянтин Кагаловський, який був власником «ТВі» протягом 5 років, заявив про рейдерське захоплення каналу. Пізніше колектив «ТВі», який хотів вийти в ефір, щоб заявити про власну позицію, не пустили в ефірну кімнату. Колектив телеканалу вирішив страйкувати.

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...
XS
SM
MD
LG