Доступність посилання

logo-print
21 Лютий 2017, Київ 23:12
Міжнародна організація «Репортери без кордонів» засуджує раптову зміну керівництва телеканалу TВi і висловлює занепокоєння щодо призупинення мовлення телеканалу внаслідок внутрішніх суперечок.

«Ми вважаємо негідним поводження нового керівництва з журналістами незалежної телекомпанії. Ми наполегливо закликаємо нове керівництво визнати профспілку журналістів TВi і задовольнити її вимоги», – йдеться в заяві організації, розміщеній на її сайті.

За повідомленням, ці вимоги полягають у наданні інформації, яка дала б змогу ідентифікувати нових власників телеканалу, у відновленні колишнього розкладу програм й анулюванні необґрунтованого звільнення одного з журналістів.

«Ми також закликаємо нове керівництво не намагатися розділити колектив телеканалу, використовуючи особисті суперечки, й гарантувати редакційну незалежність журналістських розслідувань і служби новин телеканалу», – наголошується в документі.

«Репортери без кордонів» занепокоєні «відсутністю фінансової прозорості щодо деяких власників ЗМІ в Україні і збільшенням концентрації власності в руках небагатьох людей, що ставить під загрозу різноманітність новин та інформації».

23 квітня прес-служба ТВі повідомила, що новим генеральним директором телеканалу ТВі став Артем Шевченко, який змінив у керівництві каналу Наталію Катеринчук. За повідомленням, новим інвестором каналу став американський бізнесмен Олександр Альтман.

Катеринчук і власник ТВі Костянтин Кагаловський заявили про рейдерське захоплення телеканалу.

Колектив каналу ТВі оголосив страйк до вирішення конфлікту між власниками телеканалу.

Ваша думка

Показати коментарі

УСІ НОВИНИ

ВИБРАНЕ ВІДЕО

XS
SM
MD
LG