Доступність посилання

03 грудня 2016, Київ 22:19
Київ – Директор британської компанії, яка володіє активами «ТВі», заявила, що єдиним власником телеканалу є Костянтин Кагаловський, а Олександр Альтман ніколи не отримував від неї довіреності. Сам Олександр Кагаловський, який називає себе новим інвестором каналу, й далі запевняє, що йому належать 95 відсотків компанії. Тим часом колектив «ТВі» продовжує страйк і заявляє, що нове керівництво не йде на переговори із профспілковим осередком телеканалу.

Директор компанії Wilcox Ортодоксія Нікія запевняє, що ніколи не видавала довіреності Олександрові Альтману. Про це вона заявила під «ТВі», куди приїхала для спілкування з пресою.

Я ніякої довіреності панові Альтману не надавала. Буду звертатися у правоохоронні органів України, Кіпру, Британії та США
Ортодоксія Нікія

Ортодоксія Нікія

«Я пана Альтмана особисто не знаю. Кілька років тому я говорила з ним телефоном з зовсім іншого питання. Я ніякої довіреності панові Альтману не надавала і не надсилала. Не бачила і не знаю про довіреність, яку пан Альтман нікому не показує. Я буду звертатися у правоохоронні органів України, Кіпру, Британії та США. Альтман є американським громадянином, і американський закон його переслідуватиме, де б він не вчиняв протизаконні дії. Єдиним акціонером цієї компанії є Костянтин Кагаловський і більше ніхто», – наголосила Нікія.

Я б на вашому місці справ із злодіями не мав
Костянтин Кагаловський і Ортодоксія Нікія біля входу в будівлю, де розташований офіс «ТВі», Київ, 26 квітня 2013 року

Костянтин Кагаловський і Ортодоксія Нікія біля входу в будівлю, де розташований офіс «ТВі», Київ, 26 квітня 2013 року

У свою чергу, бізнесмен Костянтин Кагаловський заявив, що буде консультуватися з колективом про можливі подальші дії. Відповідаючи на запитання, чи починати колективу роботу з новим менеджментом, Кагаловський сказав: «Я б на вашому місці справ із злодіями не мав».

Альтман не знає прізвища того, хто дав йому довіреність?

Тим часом Олександр Альтман, який називає себе новим інвестором телеканалу «ТВі», заявляє, що він є кінцевим бенефіціаром компанії «Балмор Інвест Лімітед», яка володіє активами каналу «ТВі».

«Я є кінцевим бенефіціаром компанії «Балмор Івест Лімітет», яка, у свою чергу, є власником 95 відсотків компанії «Медіа Інфо», а «Медіа Інфо», у свою чергу, власник «Телерадіосвіт», тобто телеканалу «ТВі». Компанія «Балмор Івест» купила частку у пана Радченка, це був 1 відсоток, провела засідання акціонерів і збільшила свою частку до 95 відсотків. Довіреність від компанії «Вілкокс» була виписана на моє ім’я, а підписала її директор компанії Ортодоксія Василевска», – запевнив Альтман.

Про це у своєму блозі також повідомляв екс-гендиректор «ТВі», депутат від «Батьківщини» Микола Княжицький.

Директор компанії Wilcox наголосила, що змінила своє прізвище з Василевска на Нікія півтора року тому.
Страйкарі-співробітники каналу «ТВі», Київ, 26 квітня 2013 року

Страйкарі-співробітники каналу «ТВі», Київ, 26 квітня 2013 року


Нове керівництво «ТВі» не йде на переговори з колективом – Найєм

Колектив «ТВі» тим часом продовжує страйк. Утім, нове керівництво не погоджується розпочинати переговори з профспілковим осередком телеканалу, заявив журналіст Мустафа Найєм.

Ми хочемо працювати, якщо будуть виконані три основні наші вимоги
«Ми хочемо працювати, але ми хочемо працювати, якщо будуть виконані три основні наші вимоги: нікого з колективу не звільняють, нам називають власника, який підтверджує свої повноваження, і, найголовніше, нам гарантують невтручання у редакційну політику і роботу на тих умовах і стандартах, на яких ми наймалися на роботу. На даний момент немає ніяких сигналів, що вони хочуть виконувати ці умови, тому ми поки що страйкуємо», – повідомив Найєм.

У зв’язку з цим профспілковий осередок «ТВі» пропонує як арбітрів конфлікту залучити головного редактора тижневика «Дзеркало тижня» Юлію Мостову, голову Незалежної медіа профспілки Юрія Луканова, академіка НАНУ Мирослава Поповича, президента українського «ПЕН-клубу» Євгена Сверстюка, юриста Національної спілки журналістів Тетяну Котюжинську, директора Інституту медіа права Тараса Шевченка та голову Бюро незалежних розслідувань Єгора Соболєва.

Юрій Луканов вважає, що страйк колективу «ТВі» є найбільш адекватною реакцією на конфлікт між власниками.

Якщо вони будуть послідовними у відстоюванні цих вимог, то будуть успішними
«Є підстави вважати, що їх би «поставили у стійло» і вимагали від них проводити певну політичну лінію, з якою колектив навряд чи був би згоден. Тому вони, захищаючи власні інтереси, оголосили страйк з певними вимогами. Якщо вони будуть послідовними у відстоюванні цих вимог, то будуть успішними», – зазначив Луканов.

Прямий ефір на «ТВі» забезпечує запрошений техперсонал

Тим часом на «ТВі» у прямий ефір вийшла програма «Особлива думка» з ведучими Артемом Шевченком та Єгором Чечериндою. У програмі обговорювали події, що відбуваються на каналі. Гостями програми стали журналіст Костянтин Усов та адвокат Олександр Данилюк, які вступали у суперечку з ведучими. Осіб, які представляють Костянтина Кагаловського, або профспілковий осередок каналу на цей ефір не запросили. Через те, що колектив «ТВі» оголосив страйк, ефір забезпечують запрошені оператори.

23 квітня прес-служба телеканалу поширила повідомлення про появу у «ТВi» нового інвестора – Олександра Альтмана, колишнього партнера Костянтина Кагаловського. Одночасно повідомлялося про призначення гендиректором ведучого програми «Знак оклику» Артема Шевченка й звільнення з цієї посади Наталі Катеринчук. Охорона не пропускала її на територію каналу. Більша частина журналістів телеканалу заявила про рейдерське захоплення «ТВі» й відмовилася виходити в ефір, доки не буде з’ясована ситуація із власником каналу.

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...

Показати коментарі

XS
SM
MD
LG