Доступність посилання

10 грудня 2016, Київ 21:12
Група працівників телеканалу «ТВі» підписала сьогодні заяву про звільнення на знак протесту проти дій нового керівництва каналу. За повідомленням агентства «Інтерфакс-Україна», заяву підписали 30 журналістів. Інтернет-видання «Українська правда» повідомляє, що заяву підписав 31 працівник каналу.

Як заявили автори заяви, вони «не вбачають далі за можливе виконувати свої професійні обов’язки на телеканалі «ТВі», оскільки «не можуть гарантувати глядачеві надання об’єктивної та неупередженої інформації». і вважають, що «люди, які називають себе новими власниками та менеджерами телеканалу, зруйнували репутацію «ТВі».

«У цій ситуації ми бачимо єдиний прийнятний для нас вихід – піти», – мовиться в заяві.

За словами з заяви працівників «ТВі», сьогодні під час зустрічі з журналістами керівництво телеканалу «відкрито підтвердило факт виходу в ефір альтернативних випусків новин та програм з основної сітки каналу». «Фактично, новий менеджмент без попередження вже замінив журналістів каналу на нових найманих працівників. На даний момент журналістам уже закрили доступ до робочих станцій та телекамер», – заявили автори заяви.

За їхніми словами, остаточно можливість початку переговорів була зірвана, коли нове керівництво вручило штатному співробітникові «ТВі» Мустафі Найєму письмовий ультиматум про вихід в ефір під загрозу про звільнення. «Оскільки Мустафа Найєм є головою Профспілки журналістів телеканалу «ТВі», співробітники каналу сприймають такі погрози як тиск на весь колектив журналістів з метою примусити відмовитись від своїх вимог», – заявили журналісти каналу.

Тим часом видання «Телекритика» повідомило з посиланням на Артема Шевченка, якого оголосили новим гендиректором каналу, що сьогодні вперше з початку конфлікту на каналі вийде в ефір випуск новин. За його словами, випуск готуватимуть «ті журналісти, з якими вдалось домовитись про співпрацю», серед них і представники колективу «ТВі», а вести новини запропонували Юлії Литвиненко, яка раніше працювала на телеканалі «Інтер».

Минулого тижня спалахнув скандал навколо прав власності на телеканал. Новим генеральним директором телеканалу «ТВі» оголосили Артема Шевченка, який змінив у керівництві каналу Наталію Катеринчук. За повідомленням, новим інвестором каналу став американський бізнесмен Олександр Альтман. Власник «ТВі» Костянтин Кагаловський заявив про рейдерське захоплення телеканалу. Колектив «ТВі» оголосив страйк до вирішення конфлікту між власниками телеканалу.

УСІ НОВИНИ

ВИБРАНЕ ВІДЕО

XS
SM
MD
LG