Доступність посилання

logo-print
08 грудня 2016, Київ 04:31

Суд у Запоріжжі заборонив журналістам критичні слова про місцевий водоканал


У Запоріжжі Жовтневий районний суд заборонив місцевій газеті «Субота плюс» та її журналістам поширювати «недостовірну інформацію» про місцеве підприємство «Водоканал», повідомило сьогодні інтернет-видання «Коментарі. Запоріжжя». За повідомленням, це сталося «на початку тижня», без уточнень, коли саме.

Як мовиться в ухвалі суду, частину якої оприлюднило видання, суд заборонив компанії, що видає газету, і її шеф-редакторові та головному редакторові «розповсюджувати будь-яким чином (в друкованих засобах масової інформації, на телебаченні, у радіотрансляції, в мережі інтернет, в інтерв’ю, в розмовах з будь-якими особами та будь-яким іншим чином) недостовірну інформацію», після чого йде довгий перелік заборонених для згадування критичних тверджень про «Водоканал». Ці твердження містилися в оприлюдненій наприкінці травня статті про численні фінансові порушення у «Водоканалі» в «Суботі плюс», яку це комунальне підприємство оскаржило.

Суд також ухвалив, що газета має оприлюднити спростування інформації, яку суд визнав недостовірною.

Один зі згаданих в ухвалі суду, головний редактор «Суботи плюс» і автор тієї статті Богдан Василенко, заявив виданню, що ухвала, на його думку, незаконна, бо, за його словами, в законодавстві немає такого поняття, як «судова заборона говорити». Журналіст заявив, що не виконуватиме таку заборону і оскаржить її в апеляційному суді.

Видання «Коментарі. Запоріжжя» пише, що Жовтневий суд Запоріжжя через «необ’єктивний розгляд справ і несправедливі вироки» називають «місцевим Печерським судом», на згадку про Печерський суд Києва, який теж часто критикували за необ’єктивність і несправедливість.

Крім того, видання нагадує, що Богдан Василенко балотувався на виборах народних депутатів від партії УДАР.

Коментарів інших сторін до цієї ситуації наразі немає.

УСІ НОВИНИ

ВИБРАНЕ ВІДЕО

Показати коментарі

XS
SM
MD
LG