Доступність посилання

03 грудня 2016, Київ 01:06
Москва – Генеральний директор російського телеканалу «Дождь» Наталія Сіндеєва та інвестор телеканалу Олександр Винокуров провели у вівторок у Москві прес-конференцію, присвячену подіям, пов’язаним із відключеннями від ефіру цього каналу, відомого своєю опозиційною спрямованістю. Сіндеєва і Винокуров заявили присутнім журналістам, що «Дождь» не припинятиме роботу.



Керівництво телеканалу «Дождь» не розглядає варіанту його закриття, хоча доведеться дещо переорієнтувати комерційну політику, щоб знайти кошти для існування каналу заявила в інтерв’ю Радіо Свобода гендиректор «Дождя» Наталія Сіндеєва.

Наталія Сіндеєва

Наталія Сіндеєва

«Ми точно не будемо закривати канал, – наголошує вона. – У всякому разі ми все зробимо, щоб цього не сталося. Ну і ми точно не будемо перетворювати це на сайт або на відеопортал. Ми будемо продовжувати робити канал і знаходити всі способи для того, щоб канал знову включився».

Опитування як привід

Скандал довкола «Дождя» розпочався з опитування про блокаду Ленінграда. На саме формулювання питання про те, чи слід було здати місто нацистам, щоб врятувати тисячі життів, різко відреагували політики, мотивуючи це тим, що журналісти каналу нібито образили блокадників. Роскомнадзор не знайшов у діях телеканалу порушень закону і обмежився профілактичним листом, однак прокуратура Санкт-Петербурга почала перевірку, заявивши про необхідність з’ясувати, «чи перейшов телеканал всі грані допустимого перед пам’ятною датою остаточного прориву блокади».

Керівництво «Дождя» запевнило, що розуміє почуття городян і визнає свою помилку. Однак оператори кабельних мереж один за одним стали в односторонньому порядку припиняти мовлення телеканалу. Один із інвесторів каналу Олександр Винокуров зауважує, що це рішення оператори ухвалили під тиском російської влади.

«Ми абсолютно віримо в те, що оператори ухвалили рішення не за своїм бажанням. Тому що ми знаємо, ми розуміємо, наскільки вигідно операторам мати такі канали як «Дождь» у своєму пакеті. Ми абсолютно впевнені в тому, що оператори ухвалили це рішення під тиском», – зауважив Винокуров.

Страх перед Майданом

Керівництво телеканалу «Дождь» заявляє, що тиск із боку провладних політиків відчувало з літа минулого року, після репортажу про розслідування опозиціонера Олексія Навального з приводу розкішних дач високопосадовців «єдиноросів». А невдало сформульоване питання лише стало приводом. Втім, кіно- і телекритик Юрій Богомолов реальну причину нападок на «Дождь» бачить в іншому.

Останньою краплею, як на мене, стала Україна. Влада злякалася експорту Майдану до Росії
«Роздратування і неприязнь до каналу зріла вже давно, ще з моменту, коли почалися всі ці протестні рухи на Болотній, на Сахарова і так далі. Але все-таки останньою краплею, як на мене, стала Україна і, зокрема, Майдан. Влада злякалася експорту Майдану до Росії. По-друге, вона звичайно була роздратована – кілька днів поспіль вони в режимі он-лайн транслювали все, що відбувалося. І це суперечило тому, що показували головні федеральні канали».

Олексій Навальний

Олексій Навальний

Опозиціонер Олексій Навальний заявив, що заснований ним Фонд боротьби з корупцією має намір відстоювати у суді права глядачів «Дождя», які були порушені декількома операторами кабельного ТБ. У «Ростелекомі» – одній із компаній операторів – не виключили можливості переговорів із телеканалом «Дождь» про співпрацю в разі, якщо той «відновить свою репутацію».

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...

Показати коментарі

XS
SM
MD
LG