Доступність посилання

05 грудня 2016, Київ 17:19
Новини | Політика

У Кривому Розі провладний телеканал спростував неправдиву інформацію про євромайданівців


Криворізька комунальна телерадіокомпанія «Рудана», яка раніше в одному зі своїх сюжетів заявляла про причетність місцевих активістів Євромайдану – членів ВО «Свобода» – до протиправних дій під будівлею міськвиконкому 26 січня та нібито спроб захоплення будівлі, спростувала свою інформацію. Про це Радіо Свобода повідомив в. о. голови міської організації ВО «Свобода» Дмитро Бондаренко.

За його словами, інформацію було спростовано офіційно, в ефірі телеканалу. Спростуванню передувала заява місцевих свободівців про підготовку судового позову та плани провести нові акції протесту біля стін ТРК «Рудана».

«Те, що ТРК «Рудана» заявила про протиправні дії свободівців, не було випадковістю або помилкою журналістів. Це спрямована акція проти «Свободи», – вважає керівник осередку.

Як сказав Бондаренко, навіть після спростування інформації активісти Євромайдану все одно збираються подавати до суду та пікетувати провладний телеканал, який, за його словами, «будучи комунальним підприємством, обслуговує регіоналів та особисто міського голову Юрія Вілкула».

На телеканалі «Рудана» підтвердили Радіо Свобода факт спростування інформації про події 26 січня, однак від детальних коментарів ухилились.

Водночас не спростованою залишилась інформація про причетність до «спроб захоплення міськвиконкому» місцевих ударівців.

Раніше активісти криворізького Євромайдану повідомили Радіо Свобода про «тиск та переслідування за активну громадянську позицію»: зокрема, йшлося про те, що після виходу в ефірі місцевого телеканалу необ’єктивного сюжету про них активістів почали викликати до міліції. Міліція звинувачення в тиску відкинула.

УСІ НОВИНИ

ВИБРАНЕ ВІДЕО

Показати коментарі

XS
SM
MD
LG