Доступність посилання

07 грудня 2016, Київ 20:53
Новини | Міжнародні

Росія: журналісти «Ленти.ру» прощаються з читачами після зміни керівництва


Галина Тимченко, звільнена з посади головного редактора «Ленти.ру»

Галина Тимченко, звільнена з посади головного редактора «Ленти.ру»

У Росії журналісти інтернет-видання «Лента.ру» написали сьогодні прощального листа до читачів після того, як власник компанії раптово звільнив головного редактора і призначив на цю посаду прокремлівського діяча.

Як заявили журналісти, звільнення Галини Тимченко і заміна її на Олексія Гореславського – прямий тиск на редакцію. «Звільнення незалежного головного редактора і призначення керованої, в тому числі безпосередньо з кремлівських кабінетів, людини – це вже порушення закону про засоби інформації, який говорить про неприпустимість цензури», – заявили журналісти.

Як мовиться в їхній заяві, за останні кілька років простір вільної журналістики в Росії драматично зменшився: одні видання безпосередньо керуються з Кремля, інші через кураторів, треті – редакторами, які бояться втратити роботу. «Біда не в тому, що нам нема де працювати. Біда в тому, що вам, здається, більше нічого читати», – заявили журналісти читачам.

«Ми, звичайно, припускали, що прийдуть і за нами. Ми віримо, що це не назавжди», – мовиться в їхній заяві.

Звільнена сьогодні без попередження головний редактор Галина Тимченко очолювала «Ленту.ру» з 2004 року, а працювала у виданні з моменту його створення 1999 року. Олексій Гореславський, який прийшов до компанії-власника «Ленти.ру» минулого року, раніше керував прокремлівським пропагандистським виданням «Взгляд.ру».

Зміна сталася по тому, як раніше сьогодні «Роскомнагляд», державний наглядовий орган за засобами інформації, виніс виданню попередження через те, що в його інтерв’ю з одним із лідерів українського «Правого сектору» Андрієм Тарасенком було посилання на давню, ще серпня 2008 року (після війни Росії проти Грузії), заяву нинішнього лідера «Правого сектору», а тоді керівника ВО «Тризуб» Дмитра Яроша. Як заявили в «Роскомнагляді», в обох тексті є «висловлювання, спрямовані на розпалювання міжнаціональної ворожнечі». Редакція «Ленти.ру» видалила це посилання зі статті. У Росії два такі попередження протягом року є підставою для закриття видання через суд.

УСІ НОВИНИ

ВИБРАНЕ ВІДЕО

Показати коментарі

XS
SM
MD
LG