Доступність посилання

09 грудня 2016, Київ 18:03

ДЕЗА ДНЯ, 13 травня. Київ помстився «народному меру» Луганська за референдум


«Народний мер» міста Валерій Болотов з охорнцями у Луганську, 12 травня 2014 року

«Народний мер» міста Валерій Болотов з охорнцями у Луганську, 12 травня 2014 року

Російські ЗМІ, зокрема, державні телеканали Кремля, продовжують масовану дезінформацію про події в Україні. Брехня і повне ігнорування всіх можливих кодексів честі ЗМІ стали повсякденною практикою російських засобів пропаганди. Україну в Москві намагаються й надалі показувати у спотвореному дзеркалі тверджень нібито про «розгул тут фашизму й антисемітизму», навіть вести мову про неіснуючу причетність Києва до замахів на «народних мерів» сходу України, коли в середовищі сепаратистів постійно відбуваються чвари і «розборки», жертвою якої, вірогідно, і став у вівторок так званий самопроголошений «мер Луганська».

Радіо Свобода вже розповідало про намагання російських ЗМІ, зокрема, англомовного кремлівського телеканалу Russia Today, сіяти паніку серед українських євреїв, коли під жупелом загроз міфічного «Правого сектору» російські ЗМІ «пришивали» йому нібито причетність до розписування антисемітськими гаслами синагоги в Сімферополі. Тоді сам сімферопольський рабин спростував цю «російську качку» у розмові з Радіо Свобода.

Але брехня щодо нібито загроз «Правого сектору» українським євреям виринула знову на телеканалі Russia Today цим днями, коли російський телеканал розповсюдив чергову брехню про наміри масової евакуації євреїв з Одеси у зв’язку із кривавими подіями в місті 2 травня. «Качку» підхопили й інші російські ЗМІ. Довелося представникам одеської хасидської громади «Хабад» знову спростовувати цю дезінформацію російських ЗМІ.

Зокрема, цього тижня речник громади Берл Капулкін сказав Радіо Свобода: «Як і всі громадяни України, ми відчуваємо певну напругу після трагедії… Безпосередньо, як євреї, ми не відчуваємо нових загроз».

Представники «Хабад» в Одесі також заперечили якісь плани евакуації євреїв з міста.

Приклади штучного нагнітання російським ЗМІ жупелу антисемітизму в Україні показують всю підступність і брехливість нинішніх державних ЗМІ Росії. Валерій Болотов голосує на референдумі, 11 травня 2014 року

Валерій Болотов голосує на референдумі, 11 травня 2014 року


«Помсти» Києва сепаратистам і «всенародне волевиявлення» 11 травня у Слов’янську

Телеканал «Росія 24» знову присвятив у вівторок до 40 хвилин перекрученню справжньої суті подій в Україні. Знову у трагедії в Одесі 2 травня нібито винен «Правий сектор», він же сьогодні «діє зі зброєю всюди на сході і оточив Слов’янськ».

Згаданий російський телеканал твердить устами свого кореспондента в Луганську, що до замаху на «народного мера» міста Валерія Болотова у вівторок причетний нібито Київ: «Про те, що на Валерія Болотова готується замах, у контррозвідці «армії південного сходу» знали давно, і тут в Луганську вважають, що цей замах – це така собі відповідь Києва на референдум, котрий відбувся в Луганській області, і відповідь на незалежність Луганської республіки».

Знову «Росія 24» стверджує, що довкола Слов’янська всюди діє «Правий сектор», канал повідомляє про нібито всенародне волевиявлення жителів міста на так званому референдумі 11 травня: «Центром протистояння на сході України залишається Слов’янськ. Ось вже кілька тижнів місто живе в облозі. Однак це не завадило жителям провести референдум, за незалежність проголосували 97 відсотків жителів міста».

Але «Росія 24» ні слова не каже тут про те, що значна частина жителів міста покинула його межі через небезпеку під час антитерористичної операції та про те, що силами АТО захоплено напередодні до 100 тисяч вже заповнених бюлетенів так званого «референдуму» із нібито одностайною підтримкою жителями Слов’янська незалежності самопроголошеної «Донецької республіки».

Згаданий російський телеканал також заперечує звинувачення Заходу на адресу Кремля, що той знову використовує «газову зброю» для політичного тиску на Україну, коли не лише ввів нову, надринкову, ціну на російський газ для Києва, але й погрожує взагалі перекрити постачання блакитного палива до України і частково до Європи. Ось що, зокрема твердить «Росія 24» про це у вівторок: «Вашингтон застерігає Москву від використання енергетики як політичної зброї, але пояснити, що мається на увазі, коли Україна заборгувала за вже спожитий російський газ понад 3 мільярди, знову виявилося непросто».

Судячи з того, що в Росії на сьогодні при Міністерстві оборони створені «війська інформаційних операцій», Москва перетворює потік масованої дезінформації про Україну і світ на все більш потужну зброю, насамперед, проти власного ж населення.

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...

Показати коментарі

XS
SM
MD
LG