Доступність посилання

logo-print
06 грудня 2016, Київ 02:57
Київ – «Багато хто стверджував, що росіяни нас використовують. Але хто зможе поручитися, що це не ми використовували їх?» – казав один з африканських лідерів, що прийшов до влади за підтримки СРСР. Нині, як переконує в газеті «Сегодня» журналіст Михайло Дубинянський, донецькі сепаратисти також використовують підтримку Кремля для отримання неконтрольованої влади в регіоні. Автор наголошує, що у самозваних керівників так званої «Донецької народної республіки» є власні інтереси: вони справді борються за свободу. За свободу розпоряджатися чужими життями, чужими грошима, чужим майном. За свободу віддавати команди, когось заарештовувати, когось відпускати, стратити одних і милувати інших. Цю свободу дає влада, захоплена при російській підтримці. Влада, про яку не могли навіть мріяти ще кілька місяців тому. Вони отримали від Кремля путівку в життя і готові її захищати. Уявіть, що вас звуть Денис Пушилін, днями вам виповнилося 33 роки, і ви абсолютно пересічна особа. У 2011-му були волонтером фінансової піраміди МММ. У 2013-му балотувалися на довиборах до Верховної Ради і набрали «аж» 0,08% голосів, заручившись підтримкою лише 77 виборців. А в 2014-му виявилися... співголовою уряду так званої «Донецької народної республіки». Ви були ніким, але за допомогою Росії стали якоюсь величиною. Так хто кого використовував – Путін вас або ви Путіна? – запитує журналіст.

Тоді як Партія регіонів втрачає контроль над Сходом, у лавах сепаратистів спостерігається фактичне двовладдя. Як інформує газета «Україна молода», після клоунади з референдумом у сепаратистів відбувся розкол і всю повноту «влади» взяли на себе бойовики, очолювані російським розвідником Ігорем Гіркіним (Стрєлковим) на псевдо «Стрілок». Чого варта лише їх заява що, мовляв, невдовзі олігарх Рінат Ахметов платитиме податки їм, а не в український бюджет. Або несподіване побажання Києву від окремих сепаратистів Луганщини: розслідувати діяльність багаторічного «господаря» регіону Олександра Єфремова, голови парламентської фракції Партії регіонів. Отже, бунтівний рух на Донбасі все більше стає роз’єднаним та з різними центрами впливу. Заголовок публікації – «Донбас жене «порожняк».

Вісім українських телеканалів активно популяризують агресора, пише газета «Україна молода». Інформаційна війна, розв’язана Росією в українському медіа-просторі, – це не лише перекручування фактів і відверта брехня у стилі Дмитра Кисельова, якими наповнені російські ЗМІ. Це ще й багаторічний показ на екранах більшості загальнонаціональних телеканалів російських серіалів, що пропагують і героїзують представників силових структур країни, яка анексувала український Крим й активно підтримує сепаратистів на сході та півдні України. Уся ця бандитська героїка зводиться до того, що людина зі зброєю завжди права і всі проблеми можна вирішити таким чином, зауважує видання. Які саме канали найбільш активні у пропаганді розповідається в матеріалі «Ні – «Ментам».

Тим часом, як пише газета «Голос України», довіра до випусків новин у Росії, як ніколи, висока. Половина населення Федерації під впливом телепрограм байдуже сприймає міжнародний осуд Росії. Зате зростає кількість тих, хто сприймає своє добровільне перебування в імперському «гетто» з типово совковим схваленням. Такі зміни громадської думки, стверджують соціологи, спричинені ситуацією в Україні та довкола неї, а головне – способом їх висвітлення російськими провладними ЗМІ. Лише кожен п'ятий вважає новини про сусідів необ'єктивними. Пропагандистська війна з її інформаційними «градами» розбуянилась на удобреному ще в радянські часи ґрунті. Навіть молоді люди, які не жили в СРСР і не вишукували на «барахолках» «статусні» джинси ціною в півтори-дві зарплати, перейнялися риторикою щоденного антизахідного телегіпнозу. На цьому наголошується в статті «Обережно: інформаційна диверсія. «Гради» навіяли «пургу».

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...

Показати коментарі

XS
SM
MD
LG