Доступність посилання

08 грудня 2016, Київ 18:08

ДЕЗА ДНЯ, 21 травня. Російські ЗМІ: трагедію в Одесі організував «Правий сектор»


Люди біля Будинку профспілок після пожежі, Одеса, 3 травня 2014 року

Люди біля Будинку профспілок після пожежі, Одеса, 3 травня 2014 року

Російські державні ЗМІ, зокрема, телеканали «Росія-1», «Росія-24» повідомляють у середу, що в Росії вже хочуть звернутися до Гаазького трибуналу з обвинуваченням українського «Правого сектору» в організації трагедії в Одесі 2 травня, коли під час подій в Будинку профспілок загинули понад 40 осіб. Ці ж ЗМІ також поширюють дезінформацію стосовно затримання на сході України 20 травня двох російських журналістів з LifeNews та одного британського з телеканалу Russia Today.

Ось як розпочав у середу вістку про нові дані українського розслідування щодо трагедії в будинку профспілок в Одесі 2 травня російський кремлівський телеканал «Росія-1»: «Російське Міністерство закордонних справ проробляє питання про подання позову до Гаазького трибуналу у зв’язку з трагічними подіями в будинку профспілок в Одесі 2 травня. А депутат Європарламенту від Латвії Тетяна Жданок закликала притягнути «Правий сектор» до відповідальності за використання хімічної зброї у будинку профспілок».

Цей же телеканал організував у вівторок увечері черговий понад годинний випуск «Спеціального кореспондента» Аркадія Мамонтова під назвою «Одеса. Нова Хатинь», де у такому ж дусі, ще до завершення розслідування цієї трагедії, всю вину покладають на «київську хунту», українських фашистів та «Правий сектор».

Хоча нові дані слідчої комісії в Києві свідчать, що у рамках розслідування подій в Одесі 2 травня найближчим часом оголосять про підозру у вчиненні злочину депутатам Одеської міськради від партії «Родіна» Сергію Бовбалану та Євгену Хайкіну.

Далі нагнітають ситуацію довкола російських журналістів із LifeNews

Російські телеканали продовжують нагнітати ситуацію довкола затримання двох російських журналістів з LifeNews, Олега Сидякіна та Марата Сайченка, яких українська влада затримала під Слов’янськом. Телеканали «Росія-24» і «Росія-1» наголошують у середу, що міжнародні правозахисні організації «Репортери без кордонів» і Human Rights Watch нібито вимагають негайно звільнити лише цих двох журналістів. Але нічого не кажуть про те, що ці ж організації не заперечують проти розслідування діяльності Олега Сидякіна та Марата Сайченка в районі Слов’янська, лише із дотриманням правових процедур.

А «Репортери без кордонів» у своєму зверненні до керівників України і Росії, насамперед, вимагають звільнення Росією 6 російських та зарубіжних журналістів, незаконно затриманих у Криму 18 травня. Але про це російські ЗМІ нічого не кажуть.

Телеканал «Росія-1» розмістив у середу в новинах маленький фрагмент із відео з інтернету, де Марат Сайченко визнає цього ж дня, що вони з Олегом Сидякіним порушили процедури приїзду до України, сказавши, що вони не журналісти. Але російський телеканал не озвучує, а перекручує зміст цього відео, яке є повністю відкрите у інтернеті.

«Росія-1» дивується з реакції представника Держдепартаменту США Джен Псакі на арешт в Україні журналістів з LifeNews, яка сказала: «Українські сили безпеки заарештували людей з фальшивою журналістською акредитацією неіснуючої «Донецької народної республіки». Повідомляють, що у них був переносний зенітно-ракетний комплекс в багажнику… Ось і виникає питання, чи були вони взагалі журналістами».

Те ж саме стосується журналіста кремлівського телеканалу Russia Today (тепер RT), британця за походженням, Грема Філіпса, якого нібито українська влада затримала 20 травня під Маріуполем. Напередодні Філіпс сказав в ефірі «Росія-1» про українські ЗМІ таке: «Українські новини, це, взагалі не новини. Це ж просто пропаганда. Немає іншого слова».

Відомо, що низка західних і російських журналістів вже залишили RT на знак протесту проти суто пропагандистського характеру цього кремлівського англомовного телеканалу з Москви.

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...

Показати коментарі

XS
SM
MD
LG