Доступність посилання

06 грудня 2016, Київ 18:38

Брехня ЗМІ Росії: вояки України відрізають чоловікам кінцівки, а жінок ґвалтують


Російський телеканал RT показав 14-хвилинний сюжет, в якому події на Сході України називають «геноцидом» і стверджують, що начебто фашисти з української армії розправляються з чоловіками, а жінок – ґвалтують. Заступник міністра зв’язку Росії Олексій Волін виправдав використання подібної інформації в журналістиці тим, що його країна наразі перебуває у ситуації «медійної агресії».

Телеканал RT опублікував черговий епізод своєї постійної передачі The Truthseeker («Шукач правди»), де її ведучий, Даніель Бушел, викриває важливі історії, які, за словами сайту, інші засоби масової інформації «не сміють чіпати».

Останній епізод передачі має назву «Геноцид на Сході України». Розпочинається він з розповіді ведучого про геноцид у Руанді 1994 року і бездіяльність США з цього приводу. Події у Руанді порівнюють із нинішньою Україною.

Геноцид, подібний до трагедії Руанди, де, за деякими даними, загинуло 800 тисяч людей, начебто, має місце і в Україні, зокрема у селищі Саурівка Донецької області. За словами ведучого, «відверто нацистські найманці», які складають нову армію Києва, ненавидять це місце через пам’ятник воїнам Другої світової війни – «тим, хто переміг їх фашистських героїв». По пам’ятнику, начебто, українська армія веде артобстріл майже щодня.

Нещодавно, повідомляє ведучий, армія напала і на саме селище, про що нібито розповіли місцеві жителі. Глядачі, однак, не знають їх імен, не бачать облич і не чують голосів.

«Армія Києва, яка є прямим спадкоємцем гітлерівського вермахту, ненавидить пам’ятник у Саурівці, – цитує місцевого жителя RT. – Одного разу, найманці «Правого сектору», Національної гвардії, батальйонів «Азов» і «Дніпро» приїхали в селище і насадили європейські цінності. Вони зібрали живих чоловіків і відрізали їм кінцівки – спочатку їхні руки, потім ноги, а потім голови. Вони не вирізали жінок – вони їх зґвалтували».

Серед іншого ведучий розповідає про те, що українська армія нищить поля пшениці, щоб спровокувати голод зимою, а українських дітей вже декілька років навчають фашистським гаслам і вітанням у літніх таборах.

Цікаво, що знайти цей епізод на сайті телеканалу неможливо. Пошукова система Google лише показує, що ця сторінка існувала раніше.

За даними телеканалу, RT дивляться близько 644 мільйонів людей у більш ніж 100 країнах світу.

Заступник міністра зв’язку Росії Олексій Волін під час інтерв’ю телеканалу «Дождь» пояснив подібну стратегію тим, що Росія перебуває у ситуації «медійної агресії» і нецивілізованих методів інформаційного протистояння.

Він, наприклад, не має нічого проти скандального сюжету російського державного телеканалу «Первый», в якому йдеться про, начебто, розп’ятого на дошці оголошень трирічного хлопчика українською армією у Слов’янську.

«Моя позиція – все нормально, – сказав він. – «Перший канал» брав інтерв’ю, він показав те, що сказали в інтерв’ю. Це повністю відповідає всім вимогам, правилам і критеріям журналістської етики».

Волін також навів свої думки про те, що засоби масової інформації, які подають альтернативну точку зору, є «непатріотичними».

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...

Показати коментарі

XS
SM
MD
LG