Доступність посилання

11 грудня 2016, Київ 16:34

Після вибуху ракети у США ЗМІ Росії вже не називають її «російською»


Російські ЗМІ продовжують поширювати повідомлення про нібито домовленості між бойовиками так званої «ДНР» та владою України щодо передачі окремих територій. Твердження сепаратистів, які переповідають російські ЗМІ, спростували в РНБО. Тим часом, після невдалого запуску космічної ракети у США, в російських медіа її вже назвали «українсько-американською» ракетою, хоча перед запускам хвалилися, що вона нібито «російсько-американська».

Російський канал LifeNews та інші російські ЗМІ поширили заяву так званого віце-прем’єра угруповання «ДНР» Андрія Пургіна.

«Київ відкликав підпис свого представника – генерала Думанського під документом про лінії розмежування між «ополченням народних республік» і українськими силовиками на Донбасі», – йдеться в повідомленні.

У РНБО спростували твердження бойовиків з приводу того, що представники України підписували з ватажками найманців угоду щодо лінії розмежування на Донбасі.

«Неможливо відкликати те, чого не було. Мінські домовленості, від 5 вересня, не передбачають зміни територій або відхід або полишення населених пунктів, які займались сторонами на час підписання протоколів. Такі заяви «ЛНР» і «ДНР» є провокаціями», – зазначив речник РНБО Андрій Лисенко.

Також він додав, що блокпости і опорні пункти сил АТО залишаться на місці – і це все згідно з Мінськими домовленостями. Лисенко запевнив, що офіційні представники державної влади не підписували з найманцями ніяких угод, окрім оприлюднених Мінських. За словами речника, варіант документа, який пропонувався лідерами так званих «ЛНР» і «ДНР», «передбачав передачу територій декількох населених пунктів та аеропорту міста Донецьк», а це було неприйнятним для української сторони, тому документ не був підписаний. Й тому, за словами Лисенка, заява одного з ватажків «ДНР» Андрія Пургіна в РНБО розцінюють як брутальну провокацію, спрямовану на зрив Мінських домовленостей і введення в оману міжнародної спільноти.

Раніше російські ЗМІ поширили заяву так званого «прем’єра» угруповання Олександра Захарченка про те, що в результаті таких домовленостей бойовики буцімто отримали місто Марьїнка, Первомайське та Піски, та два села під Маріуполем. В РНБО і раніше називали такі заяви дезінформацією.

Чудо перетворення ракети

Російський телеканал Russia Today перекрутив інформацію про ракету в США, яка впала. Справа в тому, що коли журналісти каналу Russia Today повідомляли про успішний запуск ракети «Антарес», то заголовок був такий: «Старт російсько-американської ракети «Антарес» до МКС пройшов успішно». В першому абзаці тексту мовиться, що Американський корабель «Сігнус» вперше запустили до Міжнародної космічної станції за допомогою ракети «Антарес», на якій встановлені російські двигуни.

А вже в середу на сайті російського каналу Russia Today з’явилась новина про невдалий запуск тої самої ракети. Читаємо заголовок: «Українсько-американська ракета-носій «Антарес» вибухнула на космодромі в штаті Вірджинія». Далі мовиться, що ракета-носій з космічним вантажним кораблем вибухнула через шість секунд після старту з космодрому на атлантичному узбережжі США. Вона повинна була доставити дві тонни вантажу на Міжнародну космічну станцію. Ракета є спільною розробкою американської Orbital Sciences Corporation і українського конструкторського бюро «Південне».

Те, що КБ «Південне» є партнером даного проекту, можна переконатись, відкривши публікацію з оглядом ракети. Окрім того там вказані ще три американських партнери.

Показати коментарі

XS
SM
MD
LG