Доступність посилання

06 грудня 2016, Київ 18:10
Новини | Міжнародні

Британія знову попереджає російський телеканал про порушення правил мовлення


Британський регуляторний орган у галузі засобів інформації Ofcom звинуватив сьогодні російський пропагандистський телеканал мовлення за кордон порушенні британських правил мовлення, які вимагають надавати широкий спектр поглядів на події.

У попередженні мовиться, що в серії програм російський англомовний телеканал не відобразив позиції української сторони щодо подій у частині Сходу України і тим порушив принцип безсторонності й об’єктивності, обов’язковий для ЗМІ, що працюють у Великій Британії.

Як повідомляє кореспондент Радіо Свобода, в разі подальшого порушення британського законодавства до каналу можуть застосувати санкції, серед який можливі і штраф, і позбавлення ліцензії на мовлення у Великій Британії.

Раніше британський регулятор уже тричі виносив телеканалові RT схожі попередження.

Телеканал RT, що до 2009 року був відомий як Russia Today, веде мовлення у світі англійською, іспанською й арабською мовами, а також має російськомовну версію. Крім того, для деяких країн готуються спеціальні версії каналу. Зокрема, наприкінці минулого місяця він повідомляв про запуск у Великій Британії спеціальної британської версії, відмінної від міжнародної англомовної.

УСІ НОВИНИ

ВИБРАНЕ ВІДЕО

XS
SM
MD
LG