Доступність посилання

logo-print
08 грудня 2016, Київ 16:20

У фінансованого Кремлем каналу Russia Today, який мовить за кордоном, виникли проблеми у Європі через неправдиве висвітлення українських подій. Британська урядова агенція, яка регулює роботу медіа в країні звинуватила Russia Today в розповсюдженні неправди і погрожує каналу покаранням від штрафу до втрати ліцензії.

У каналу Russia Today або як зараз він надає перевагу себе називати RT виникли проблеми у Британії, тому що ця компанія має ліцензію на мовлення у Великій Британії, а це означає, що канал підлягає правилам, вимогам ліцензії, які передбачають, що мовники (в даному випадку – це канал, який наголошує на тому, що він подає новини) повинні відповідати певним правилам, зокрема, правилам неупередженості. Так ось агенція Ofcom, яка видала цю ліцензію і регулює мовлення на британському ринку заявляє, що Russia.com і канал Russia Today, зокрема, у березні подавали інформацію упереджено. І у величезному документі є зокрема таке: «події в Україні неодноразово висвітлювалися як путч, як переворот, при цьому не подавалася альтернативна думка, не подавалася думка уряду». І саме у цьому звинувачують канал Russia Today.

Яке покарання може очікувати російський телеканал?

Повідомлення не є несподіваним, тому що вже раніше канал Russia Today перебував під увагою агенції Ofcom, його звинувачували у неупередженому висвітленні, зокрема, подій у Сирії у 2012 році. І тому зараз, наприклад, українська громада у Британії вітає такі події, тому що від українців лунало дуже багато скарг на те, яким чином висвітлюються українські події на Russia Today.

Щодо можливого покарання, то зараз Ofcom наголошує на так званому статутному покаранні. Ідеться або про штраф, або в крайньому випадку – позбавлення ліцензії. Наразі повідомляють, що представники Ofcom мають зустрічатися з каналом Russia Today. Про те, яке саме буде покарання ми ще говорити не можемо.

Про впливовість каналу «Раша Тудей» напевне говорити важко. Тому що, наприклад, за останніми даними цієї ж агенції Ofcom найбільшим джерелом новин для британської аудиторії є ВВС – близько 53%. Далі йдуть так комерційні канали, як Sky чи ITV. Russia Today – поза цією таблицею. У цьому році кажуть, що частка людей, які звертаються до Russia Today за новинамим – це 1% аудиторії.

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...
XS
SM
MD
LG