Доступність посилання

09 грудня 2016, Київ 21:28
Новини | Міжнародні

У Грузії вимкнули російське «Радио Спутник»


Дмитро Кисельов виступає на презентації «Радио Спутник» у Москві, 10 листопада 2014 року

Дмитро Кисельов виступає на презентації «Радио Спутник» у Москві, 10 листопада 2014 року

У Грузії припинило мовлення «Радио Спутник», яке належить до очолюваного Дмитром Кисельовим державного медіахолдингу «Россия Сегодня».

Це сталося після того, як грузинська влада розпочала позапланову перевірку медіакомпанії, яка надавала «Радио Спутник» свої частоти для мовлення.

Раніше опозиція звинуватила владну коаліцію «Грузинська мрія» у неприпустимо ліберальному ставленні до «путінської пропаганди», повідомляє російська служба Радіо Свобода. На засіданні парламенту депутати партії Міхеїла Саакашвілі «Єдиний національний рух» назвали початок мовлення російської радіостанції грузинською мовою «ще одним доказом проросійської політики влади».

УСІ НОВИНИ

ВИБРАНЕ ВІДЕО

Показати коментарі

XS
SM
MD
LG