Доступність посилання

logo-print
05 грудня 2016, Київ 04:28

ЗМІ Росії й далі приховують участь у боях на Донбасі російських вояків


Колона військових вантажівок рухається вулицями Донецька, 2 листопада 2014 року

Колона військових вантажівок рухається вулицями Донецька, 2 листопада 2014 року

Журналісти каналу Міноборони Росії «Звезда» випустили сюжет, в якому розповідають про нову Верховну Раду України та конфлікт на Донбасі. Програма містить дезінформацію, зокрема, що росіяни не воюють на Донбасі.

Випуск називається «Якщо завтра війна». Основні теми – вибори в Україні та конфлікт на Донбасі. Журналісти дають оцінку новій Верховній Раді України та системі освіти в Україні.

У випуску пов’язують воєнні дії та новообраних депутатів. «Чи буде війна? Відповідь на це питання стає зрозумілою при одному лише погляді на Верховну Раду», – мовиться у програмі.

Підкріплений цей текст демонстрацією кадрів бійки у Верховній Раді України 2012 року, дворічної давнини.

27 листопада відбулось перше засідання обраних у цьому році народних депутатів українського парламенту. Один із експертів у сюжеті каналу Міноборони Росії «Звезда» вже заздалегідь їх охарактеризував.

«В цілому ми можемо сказати, що нинішній склад Верховної Ради буде ще агресивніший, ніж колишній, і, безумовно, ці люди, чиї руки забруднені кров’ю, будуть зацікавлені в тому, щоб силовим способом продовжити зачистку Донбасу», – наголошує той експерт.

Також додають, що нова Верховна Рада «суцільно складається з націоналістів і радикалів».

У програмі розповіли вже відому дезінформацію про те, що президент України Петро Порошенко, мовляв, нагородив свого сина медаллю.

І найголовніше: у випуску наголошують на тому, що росіяни не воюють на Донбасі, а країною управляє «фракція війни».

«Запитайте солдатів української хунти, які там воюють: «Проти кого ви воюєте?». Вони скажуть: «Проти Росії? Проти сепаратистів». Але це ж не правда. Усім їм просто відверто набрехали, користуючись масовою спецпропагандою у ЗМІ», – заявив депутат російської Держдуми.

28 листопада видання Financial Times надрукувало матеріал, в якому йдеться про те, що за п’ять місяців боїв на території України Росія втратила стільки ж солдатів, скільки США втратили за майже 12 років присутності в Іраку, і приблизно третину солдатів, яких Радянський Союз втратив в Афганістані за 9 років окупації.

А видання BBC, Sky News та Reuters демонструють докази наявності російської військової техніки на території Донбасу.

Під кінець випуску програми розповідають про новообраного депутата Михайла Гаврилюка. Демонструють уривок з програми Майкла Щура, де Михайло розповідає, що не має вищої освіти. І далі наголошують: «З політиками без дипломів не дивно, що освіта в країні в занепаді. Ще нещодавно палили небажані підручники, тепер Міністерство освіти їх переписує. Для українських дітей створюють нову «лжеісторію». Що саме мали на увазі під «лжеісторією», російські журналісти не пояснили. А начитку про те, що в Україні палили підручники, проілюстрували кадрами з документального ролика про події 1933 року в Німеччині.

Далі у сюжеті наголошують, що інформаційна війна «робить свою справу», і в Україні «навіть свято зі сльозами на очах місцеві ЗМІ використовують для розпалювання образи і неприязні до росіян». Підтверджень таких заяв не наведено.

Компанія Fathead має намір судитися з телеканалом «Россия-1»

Американська компанія має намір пред’явити позов російському державному телеканалові «Россия-1» за використання і упереджене спотворення рекламного матеріалу. У програмі «Спеціальний кореспондент», що вийшла в ефір 28 листопада, використовувався відеоматеріал із зображенням оголених чоловіків – у той час як в оригіналі того відеоролика використовувалося зображення монстр-трака. При цьому в кадрі російського ефіру звучало питання: «Чи повинна дитяча кімната виглядати таким чином?».

Компанія Fathead, чиї інтереси і авторські права були порушені в російській телевізійній передачі, заявила, що не терпітиме порушень, допущених щодо її матеріалів, і буде законними засобами домагатися покарання винних. У компанії вважають, що включення в рекламний продукт іншого зображення було навмисним, щоб акцентувати «аморальність» західних цінностей, особливо в галузі виховання дітей.

Антивоєнний заклик, поширений у соцмережах

Антивоєнний заклик, поширений у соцмережах

До теми військових Росії на Донбасі:

Росія: у Ростові 250 призовників відмовилися їхати воювати на Донбас

Державна таємниця Росії. Загиблі на Донбасі російські десантники

На Донбасі воює 75% «ополченців» із Росії – друг 18-річного загиблого юнака

Втрати російської армії на Донбасі сягають до 4360 осіб – Васильєва

У Росії в СІЗО помістили 73-річну правозахисницю, яка розслідувала справи про загибель солдатів

Російські вояки на Донбасі. Наказано брехати

Зниклі безвісти вояки Росії на Донбасі

Місто Росії, яке чекає на труни з Донбасу

Російські вояки повертаються у трунах зі «смертельної відпустки»

У російському Брянську «афганці» проти війни в Україні

Секрети «таємної війни Путіна»

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...

Показати коментарі

XS
SM
MD
LG