Доступність посилання

05 грудня 2016, Київ 18:57
Новини | Політика

Суд дозволив «Радіо Вєсти» розширити мережу на 26 міст


«Радіо Вєсти» оскаржило в Окружному адміністративному суді міста Києва відмову Національної ради з телебачення і радіомовлення на початок мовлення радіо в 26 містах. Про це повідомляє прес-служба «Радіо Вєсти».

Восени 2014 року холдинг «Мультимедіа інвест груп» Ігоря Гужви, до якого входить «Радіо Вєсти», придбав корпоративні права в компаніях, що володіють ліцензіями на мовлення у 26 містах – Маріуполь, Мелітополь, Старобільськ, Ковель, Луцьк, Кривий Ріг, Краматорськ, Костянтинівка, Артемівськ, Дружківка, Житомир, Бердичів, Хуст, Запоріжжя, Кіровоград, Первомайськ, Рівне, Дубровиця, Суми, Конотоп, Тернопіль, Хмельницький, Кам'янець-Подільський, Черкаси, Золотоноша, Чернігів.

У грудні 2014 року холдинг подав заявку до Нацради щодо зміни позивних та програмної концепції, щоб на придбаних частотах могло розпочати мовлення «Радіо Вєсти», однак Національна рада відхилила це прохання. Після цього «Радіо Вєсти» оскаржило це рішення в суді.

Окружний адміністративний суд міста Києва ухвалив рішення задовольнити позов «Радіо Вєсти» в повному обсязі щодо всіх 26 ліцензій.

Суд зобов’язав Національну раду змінити програмну концепцію і позивний на «Радіо Вєсти».

«Радіо Вести» почало мовлення 18 березня 2014.

У червні минулого року кількасот киян пікетували редакцію газети «Вєсті», яка також входить до холдингу «Мультимедіа інвест груп». Основні закиди до безкоштовного щоденного видання – неправдива, на думку активістів, інформація і пропаганда Росії. Натовп час від часу скандував«чемодан вокзал Росія» і співав пісню про Путіна.

УСІ НОВИНИ

ВИБРАНЕ ВІДЕО

XS
SM
MD
LG