Доступність посилання

08 грудня 2016, Київ 14:06
Новини | Події

Нацрада обурена рішенням суду щодо «Радіо Вєсти» і готує апеляцію


Окружний апеляційний суд вийшов за рамки своїх повноважень, ухвалюючи рішення у справі холдингу «Мультимедіа інвест груп» щодо відмови Національної ради з телебачення і радіомовлення на початок мовлення «Радіо Вєсті» в 26 містах України. Так вважають у Національній раді з питань телебачення і радіомовлення.

«Ми отримали приблизно таке рішення: розгляньте це питання і прийміть рішення щодо зміни концепції даних телерадіоорганізацій на концепцію «Радіо Вєсти». Таке враження, що суддя краще за нас розуміє, яка концепція в якого ЗМІ повинна бути в Україні. Мені здається, що це за межами компетенції суду», – прокоментував рішення суду заступник голови Нацради з питань телебачення і радіомовлення Григорій Шверк.

Керівництво Нацради вже готує документи для оскарження відповідного рішення, а також збирається подавати скаргу на суддю у Вищу кваліфікаційну комісію суддів.

«У рішенні суду ми вбачаємо зазіхання на незалежність конституційного органу. В зв’язку з цим ми підготували низку листів, які будуть направлені у Вишу кваліфікаційну комісію суддів, до голови відповідно комітету Ради Руслана Князевича, до міністра юстиції Петренка, в Громадський люстраційний комітет, Генпрокуратуру і СБУ, адже у нинішніх обставинах боротьби за інформаційну безпеку, судді продовжують виносити рішення, які, як мені здається, носять корупційний характер. Суддя добре знає, що її рішення незаконне і таке формулювання порушує Конституцію України. Це безпрецедентне порушення закону», – зазначила перший заступник голови Нацради Ольга Герасим’юк.

Восени 2014 року холдинг «Мультимедіа інвест груп» Ігоря Гужви, до якого входить «Радіо Вєсти», придбав корпоративні права в компаніях, що володіють ліцензіями на мовлення у 26 містах – Маріуполь, Мелітополь, Старобільськ, Ковель, Луцьк, Кривий Ріг, Краматорськ, Костянтинівка, Артемівськ, Дружківка, Житомир, Бердичів, Хуст, Запоріжжя, Кіровоград, Первомайськ, Рівне, Дубровиця, Суми, Конотоп, Тернопіль, Хмельницький, Кам'янець-Подільський, Черкаси, Золотоноша, Чернігів.

У грудні 2014 року холдинг подав заявку до Нацради щодо зміни позивних та програмної концепції, щоб на придбаних частотах могло розпочати мовлення «Радіо Вєсти», однак Національна рада відхилила це прохання. Після цього «Радіо Вєсти» оскаржило це рішення в суді.

Окружний адміністративний суд задовольнов позов «Радіо Вєсті».

Медіахолдинг «Мультимедіа Інвест Груп» працює з початку 2013 року. У нього входять щоденна газета «Вести», яку роздають безкоштовно на вулицях, щотижневий журнал «Вести. Репортер», радіостанція «Вести FM», продакшн комерційних новин ESG і новинний супутникової телеканал UBR. Цей холдинг пов’язують із Ринатом Ахметовим, за іншою версією – компанія пов’язана з одіозними Віктором Медведчуком, Сергієм Арбузовим і другом сім'ї Януковичів Сергієм Курченком.

УСІ НОВИНИ

ВИБРАНЕ ВІДЕО

Показати коментарі

XS
SM
MD
LG