Доступність посилання

10 грудня 2016, Київ 03:47
Новини | Політика

У Росії дивуються реакції на закриття кримськотатарського каналу ATR


У Росії здивовані «обурливими і безпідставними» заявами про утиски свободи слова у Криму та прав кримськотатарського народу через закриття єдиного у світі кримськотатарського телеканалу ATR. Про це йдеться у заяві МЗС Росії, опублікованій у понеділок, 6 квітня.

«Глибоке здивування викликає галас, піднятий низкою зарубіжних партнерів і правозахисних організацій навколо медіахолдингу ATR, який з 1 квітня припинив теле- і радіомовлення у Республіці Крим, так як не пройшов у встановлені терміни процедуру реєстрації як російський засіб масової інформації. Спроби пояснити ситуацію, що склалася утиском свободи слова та прав кримськотатарських ЗМІ безпідставні та обурливі. Часу з травня 2014 було цілком достатньо для сумлінного і коректного оформлення всіх необхідних документів», – йдеться в заяві МЗС Росії.

У російському дипломатичному відомстві припустили, що причиною припинення мовлення телеканалу є «умисне саботування власниками медіахолдингу вимог російського законодавства».

«Закликаємо всіх, хто дійсно зацікавлений у розвитку плюралізму ЗМІ, припинити підтримку штучного нагнітання ситуації у сфері міжнаціональних відносин у Криму, де вперше кримськотатарська, українська і російська мови отримали рівноправний статус, закріплений у Конституції Республіки Крим», – заявили в російському МЗС.

До кінця березня медіа-холдингу ATR так і не вдалося зареєструватися як ЗМІ згідно із російським законодавством. Кілька разів холдинг подавав документи до «Роскомнадзору», але їх повертали назад із різних причин. Проти ночі на 1 квітня телеканал ATR, а так само і дитячий кримськотатарський телеканал «Ляле», припинив мовлення.

УСІ НОВИНИ

ВИБРАНЕ ВІДЕО

XS
SM
MD
LG