Доступність посилання

03 грудня 2016, Київ 16:05

У ЗМІ поширили новину, буцімто у Польщі визнали Крим частиною Росії

Цими днями у медіа поширювали новину, буцімто у Польщі визнали Крим частиною Росії. ЗМІ посилались на сюжет польського каналу, де Крим був позначений тим самим кольором, що і Російська Федерація. Однак, у прес-службі програми вибачились і назвали це помилкою.

Інформація з’явилась після того, як в ефірі польського каналу TVP вийшов сюжет із мапою. На ній Крим був позначений червоним кольором, як і територія Росії.

Низка українських ЗМІ також опублікувала цю новину. Однак, наступного дня після виходу сюжету – 26 квітня – на офіційній сторінці Facebook телевізійної програми Studio Wschód з’явилось вибачення перед глядачами і спростування такої інформації. У прес-службі Studio Wschód назвали це помилкою.

Ми позначаємо Крим як територію, окуповану Росією і російськими солдатами

«Редакція Studio Wschód приносить вибачення за помилку, якої ми допустились в останньому випуску нашої передачі. Щоразу, коли говоримо про Україну, ми позначаємо Крим як територію, окуповану Росією і російськими солдатами. У цій передачі йшлося про економічні наслідки окупації частини України для економіки Росії. На жаль, форма зображення Криму цього разу вислизнула з-під нашої уваги, за що просимо вибачення... Вкотре переконалися, як важливо ретельно готуватися до випусків програми. Просимо вибачення за неуважність і обіцяємо, що це більше не повториться», – йдеться в повідомленні.

Деякі інтернетні ЗМІ не змінювали заголовку навіть після того, як з’явилось повідомлення прес-служби програми про непорозуміння.

На сайті Politnavigator матеріал досі називається: «Крупний польський телеканал визнав Крим частиною Росії», а ось уривок із тексту: «Редактори «Студії Сходу» після публікації мапи під дією різкої критики були змушені просити вибачення і виправдовуватися. Вони заявили, що так хотіли показати не державні кордони, а сфери впливу, хоч це виправдання дуже натягнуто».


На цю ж тему:

27.04.2015
Полк «Азов»: відео із нібито «підпаленням ополченця» – провокація

В «Азові» звернули увагу на суперечності у ролику, який поширили російські та проросійські ЗМІ далі
24.04.2015
Російське агентство спотворило слова Коморовського про УПА

Польський президент не заявляв, що героїзація УПА ускладнить відносини України та Польщі далі
23.04.2015
Чотири фейки про події в Україні

Російський канал повідомив про зміст «секретної програми» Радіо Свобода далі

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...

Показати коментарі

XS
SM
MD
LG