Доступність посилання

06 грудня 2016, Київ 12:09

«Вони перекрутили все. Це в дусі російської пропаганди» – Інна Білецька

Російський телеканал вигадав «автономію» і «візовий режим» окремого села на Рівненщині, про це повідомили на сайті Podrobnosti.ua. Відеосюжет російського каналу змонтовано із кадрів сюжетів української журналістки Інни Білецької, яка розповіла детальніше про це Радіо Свобода.

«Російські медійники вкотре збрехали про Україну. Журналістка телеканалу «Росія-24» цілком серйозно розповіла про те, що в селі Березовому на Рівненщині місцеві жителі прагнуть автономії і буквально мріють про візовий режим. При цьому використали відео, яке відзняли наші журналісти і стосувалося воно абсолютно іншої теми» – повідомили у четвер на сайті Podrobnosti.ua.


Йдеться про сюжет російського каналу із заголовком: «Візовий режим в окремо взятому селі».

Журналісти російського каналу дійсно використали кадри із серії сюжетів кореспондентки телеканалу «Інтер» Інни Білецької – про незаконний видобуток бурштину у Рівненській області. Однак, як розповідає авторка, інформацію перекрутили, додали щось про «Правий сектор» та вирвали синхрони із контексту.

Вони перекрутили в принципі все. Це в дусі російської пропаганди

«Російський телеканал вигадав «автономію окремого села» в сюжеті, який працівники каналу «Россия-24» змонтували, скачавши відео із сайту Podrobnosti.ua, і придумали до нього текст, абсолютно пропагандистський: там йшлося про «звірства «Правого сектора»», про тотальну непокору міліції, про те, що для України – це норма, в російському стилі. Вони перекрутили в принципі все: взяли різні матеріали, різного часу, різні мої сюжети, які стосувались цієї теми, зліпили їх докупи, поперекручували синхрони, синхрони просто використовували в тих місцях, де їм потрібно було подати якусь інформацію, абсолютно вирвану з контексту. Це в дусі російської пропаганди», – зазначила Інна Білецька.

Хотілось би зрозуміти, як СБУ таким речам може запобігати

Журналістка шкодує, що російські «колеги» таким чином використали дуже великий шматок її роботи.

«Хотілось би зрозуміти, як СБУ таким речам може запобігати, – каже вона. – Це дуже сумно, коли вони можуть спокійно взяти з сайту телеканалу скачати, ми цьому ніяк не можемо завадити, ми провели внутрішнє розслідування, наші працівники до цього ніяким чином не причетні, зрозуміло, що це з ефірного матеріалу скачано».

В одному з сюжетів Інни Білецької на згадану тему є речення, що містить слово «автономія»: «На тлі останніх подій у місцевій пресі з’явилась інформація, що мешканці Березового вимагають автономії із-за бездіяльності міліції».

У коментарі для Радіо Свобода Інна Білецька пояснила це так: «Є у нас на Рівненщини, як і в інших регіонах, певна кількість видань, які можна назвати не інакше – як жовтою пресою, які вигадують цікаві заголовки. Є північ Рівненщини, є села під білоруським кордоном. Із тих сіл до райцентру і у «Велику Україну» дорога пролягає через інше село, і жителі цього села, постійно потерпаючи від нападів сусідів, вирішили перекрити дорогу. Але про яку автономію йшлося – не зрозуміло. Слово «автономія» і «сепаратизм» виявилось цікавішим журналістам нашим, ми в сюжеті намагались пояснити, що це вигадки, але росіяни вирішили, що вони можуть по-своєму зробити».​


На цю ж тему:

11.05.2015
Фейк: у Києві нібито побили «ветерана Великої вітчизняної»

Насправді, на світлині, якою це проілюстрували – жінка з Росії, а саме фото 2013 року далі
08.05.2015
Об’єктом фейку ЗМІ Росії став посол США в Україні

Дезінформацію пов’язали із «георгіївською стрічкою»а далі
07.05.2015
Звіт інженерів Росії про збитий «Боїнг» ґрунтується на фальшивках

Про ці підроблені зображення ще рік тому повідомляли у Службі безпеки України далі

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...

Показати коментарі

XS
SM
MD
LG