Доступність посилання

07 грудня 2016, Київ 19:02

На окупованому Донбасі заборонили сайт Радіо Свобода


Політична карикатура

Політична карикатура

«У мене особисто є доступ до сайту Радіо Свобода» – так званий «міністр» угруповання «ДНР»

Марія Довбенко

На сайті ТРК «Донецьке кабельне телебачення» з’явився перелік ресурсів, які заблоковано на вимогу так званого «міністерства інформації та зв’язку» угруповання «ДНР», що визнане в Україні терористичним. До цього переліку потрапили сайти Радіо Свобода, «Телеканалу 24», Hromadske.tv та інших українських медіаресурсів.

Ми спробували отримати роз’яснення таких дій від особи, яка називає себе «міністром інформації» угруповання «ДНР» Олени Нікітіної.

Першою реакцією на запитання були слова: «Я не володію цією інформацією».

У мене особисто є доступ до сайту Радіо Свобода

Коли ж ми звернулися до Олени Нікітіної вдруге, то отримали таку відповідь: «У мене особисто є доступ до сайту Радіо Свобода. Я не знаю, чому на сайті «Донецького кабельного телебачення» подано таку інформацію. Звертайтеся до них».

Але факт полягає в тому, що доступ до сайтів Радіо Свобода, Hromadske.tv, «Телеканалу 24» та інших українських медіаресурсів заблокований, як свідчать люди, які зараз перебувають на окупованій території.

30 травня угруповання «ДНР» ухвалило так званий «закон про інформацію та інформаційні технології», який регламентує ведення «реєстру заборонених інтернет-ресурсів». Як зазначено, він «визначає порядок ведення єдиного реєстру доменних імен, покажчиків сторінок сайтів в мережі інтернет і мережевих адрес, що дозволяють ідентифікувати сайти, що містять інформацію, поширення якої в «ДНР» заборонено». Проте «єдиний державний реєстр» угруповання «ДНР», що визнане в Україні терористичним, ще не створений, а перелік заборонених сайтів уже оприлюднено та ресурси заблоковано.

Водночас, на сайті «Донецького кабельного телебачення» (ДКТ) вказано перелік українських медіаресурсів, заблокованих саме на вимогу «міністерства інформації та зв’язку» угруповання «ДНР», яке, в свою чергу, це спростовує.

Олена Нікітіна запропонувала Радіо Свобода звернутися за роз’ясненнями до телерадіокомпанії «ДКТ», на сайті якої чітко написано, що за детальною інформацією щодо блокування цих ресурсів потрібно звертатися саме до так званого «міністерства інформації» угруповання «ДНР».

«Донецьке кабельне телебачення» вважає, що досі підпорядковується Національній раді України

Кому підпорядковується ТРК «ДКТ» – відповідь ми пошукали на офіційному сайті телерадіокомпанії. Там чітко вказано, що компанія здійснює свою діяльність на основі ліцензій Національної ради України з питань телебачення та радіомовлення.

Радіо Свобода звернулося до ТРК «ДКТ» із проханням пояснити, чому на їхньому сайті розміщена інформація про блокування українських медіаресурсів, та кому ТРК підпорядковується на даний момент. З цими запитаннями ми зверталися декілька разів і не отримали відповіді.

Владислав Севрюков, член Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, який курує питання Донбасу, повідомив, що телевізійні, кабельні і радіоканали, розташовані на окупованій території, відомству не підпорядковуються.

«Вони перебувають не в нашій юрисдикції. В їхніх ліцензіях є українські теле- та радіоканали, але вони не користуються цією ліцензією, тобто не транслюють теле- та радіоканали, тому коментувати їхні дії я не можу ніяк», – зазначив Севрюков.

На окупованій частині Донбасу мовлення українських каналів відсутнє з літа 2014 року.

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...

Показати коментарі

XS
SM
MD
LG