Доступність посилання

07 грудня 2016, Київ 00:30

Заяви RT про те, що вони випереджають за популярністю такі канали, як CNN та BBC, не відповідають дійсності

Російська інформаційна агенція «Росія сьогодні» перебільшує свою впливовість на міжнародній арені та рейтинги. Про це з посиланням на документи отримані від колишнього співробітника РІА «Новості» пише популярне американське видання The Daily Beast.

Документи надані виданню колишнім співробітником РІА «Новості» Василем Гатовим (РІА «Новості» було ліквідовано, а на його базі створено МІА «Росія сьогодні» – ред.) вказують, серед іншого, що заяви RT про те, що вони випереджають за популярністю такі канали, як CNN та BBC, не відповідають дійсності, а глобальна аудиторія каналу значно менша за заявлені ним 600-700 мільйонів глядачів у цілому світі.

Спілкуючись із The Daily Beast, Гатов назвав «Росію сьогодні» «Інтернет-медіакомпанією». Повідомляється, що з 2005-го по 2013-й рік Росія витратила на RТ майже 2 мільярди доларів.

Американське видання зазначає, що відповідно до отриманих документів (які стосуються періоду до 2013-го року включно), у Європі частка аудиторії не становить навіть 0,1 відсотка, у Великобританії RТ щодня дивляться 120 000 глядачів.

Дослідження РІА «Новості», яке змагалося із RT за державне фінансування, також стверджує, що онлайн популярність Russia Today заснована на відеокліпах, які абсолютно не служать головній місії каналу, а саме – «представленні російської точки зору на глобальні події».

Значну частину найпопулярніших відео RT на Youtube, зокрема, становлять відео стихійних лих та відео, у створенні яких журналісти Russia Today не брали участі.

«Найбільш значним досягненням команди РІА «Новості» є те, що вони поставили під питання популярну тезу про те, що RT є прекрасною інвестицією Кремля. Підготовлений РІА «Новості» графік показує, що щорічні витрати на RT більш ніж удвічі перевищують витрати на Al Jazeera, при цьому остання увійшла до рейтингів у 32 країнах світу (англомовних та арабськомовних). Інший конкурент RT – Euronews коштує всього $9 200 000 на рік у порівнянні зі щорічною вартістю RT у понад 168 мільйонів. При цьому цей канал увійшов до рейтингів у 12 країнах, а RT – в одній. А канал BBC обходиться у 222 мільйони доларів на рік, але входить до більшості рейтингів.

Представники RT спростували дані документів, наданих The Daily Beast.

Дивіться також: «Раша Тудей» працює з людьми, як секта – колишня ведуча

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...

Показати коментарі

XS
SM
MD
LG