Доступність посилання

02 грудня 2016, Київ 22:16

Копродукція в кіно відкриває Україну світові – Іллєнко


Цікавість до україно-литовського фільму «Маріуполіс» на «Берлінале» була величезна – Денис Іванов

Премєра литовсько-української стрічки «Маріуполіс» зібрала повну залу на «Берлінале». Незавершений український фільм «Танк» Максима Ксьонди отримав приз у 10 тисяч євро на пітчингу талантів кінофестивалю. Українські фільми створені в копродукції з іншими країнами високо оцінюються за кордоном, кажуть фахівці. То як Україна долучається до світового кіноринку?

Україно-угорський кордон. Ніч. Італієць Ісадоро везе з Італії в карпатське село труну із тілом загиблого на будівництві українського заробітчанина. Ось так цю сцену із нового україно-італійського фільму «Ізі» почали знімати на столичному оптовому ринку.

Сюжет фільму розгортається в Італії та Україні, тому зйомки відбуваються в обох країнах. Над фільмом працюють як італійці, так і українці. Головний герой – 40-річний Ісадоро, якого грає Нікола Ночелла. Режисер – Андреа Маньяні. Остап Ступка зіграє у фільмі священника, який стає рок-музикантом.

Художній фільм із бюджетом у 1 мільйон 2 тисячі євро – результат копродукції України та Італії, що відбулась уперше. Україна забезпечує більшу частину фінансування – 58%

«Сцена у нас з Ніколо – це сцена-сповідь. Це має бути дуже душевно і зворушливо. Дуже сподіваюсь, що в нас все вийде, і кіно буде чудове і прекрасне», – каже Остап Ступка.

Художній фільм із бюджетом у 1 мільйон 2 тисячі євро – результат копродукції України та Італії, що відбулась уперше, стверджує продюсер фільму Олег Щербина. При чому, Україна забезпечує більшу частину фінансування – 58%. З них 6 мільйонів гривень надає Держкіно України, каже його голова Пилип Іллєнко.

Інтеграція в систему європейської копродукції дає відразу декілька ефектів: збільшення аудиторій, культурний обмін, відкриває нашу країну світові

«Копродукція – це зараз форма існування європейського кіно. Тому що більшість країн Європи не можуть реалізовувати проекти самостійно для власного ринку. Тому створюють декілька проектів спільно, розрахованих відразу на декілька ринків. Інтеграція в систему європейської копродукції дає відразу декілька ефектів: збільшення аудиторій, культурний обмін, відкриває нашу країну світові, інтегрує нас в європейську бізнесову і культурну спільноту, дає дуже важливий практичний досвід кіновиробництва», – каже Пилип Іллєнко.

Маріуполь і Берлін

Фільми в копродукції представляють Україну на міжнародних фестивалях. Так, прем’єра документального фільму «Маріуполіс» про життя звичайних людей під час війни відбулася на Берлінському кінофестивалі. Ця стрічка є копродукцією України, Литви, Німеччини та Франції. Режисер – литовець Мантас Кведаравічюс. Зйомки відбувалися в Україні, продюсувала та знімала українська сторона. Фільм показали в рамках програми «Панорама».

Цікавість до фільму була величезна. Це досить успішний фільм, який є цікавим як кіноманам, так і звичайному глядачу

«Цікавість до фільму була величезна. Квитки розібрали одразу через кілька годин після того, як вони потрапили у продаж та на видачу акредитованим журналістам. Було дуже багато людей. На мою думку, це досить успішний фільм, який є цікавим як кіноманам, так і звичайному глядачу. Він деякою мірою є експерементальним. Він показує місто як грецький поліс, яке постійно перебуває у якомусь міфічному просторі – є греки і варвари. Всі ці смисли там є», – каже Денис Іванов, генеральний директор дистриб'юторської компанії «Артхаус Трафік».

Копродукція в кіно – це можливість зробити кіновиробництво прибутковою справою в Україні

Копродукція в кіно – це можливість зробити кіновиробництво прибутковою справою в Україні. Окрім «Ізі», що тільки почали знімати, на стадії пост-продакшену зараз перебуває україно-французький комерційний фільм-фентезі «Поліна». «Це наше кіно» – може сказати кожна з країн, яка долучилася до створення фільму, каже Денис Іванов. Отже, кожна країна – у виграші.

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...
XS
SM
MD
LG