Доступність посилання

06 грудня 2016, Київ 22:06

Порошенко – кінцевий власник офшору, що володіє крохмальним заводом у Німеччині (світова преса)


Deutsche Welle провела розслідування офшорних схем оточення президента Порошенка у Німеччині

Cайт німецької телерадіомовної компанії «Німецька Хвиля» (Deutsche Welle) повідомляє про розслідування офшорних схем оточення президента Порошенка у Німеччині. Найтиражованіший часопис Австралії The Sydney Morning Herald пише про справжню паранойю, яку породила у Росії перемога українки Джамали на пісенному конкурсі «Євробачення-2016». Французьке періодичне видання Le Parisien повідомляє про арешт групи українців, які намагалися нелегально перетнути Ла-Манш до Британії.

Сайт німецької телерадіомовної компанії «Німецька Хвиля» (Deutsche Welle) вміщує статтю «Розслідування офшорних схем оточення президента Порошенка у Німеччині». У підзаголовку додається, що компанії президента України та його бізнесових партнерів, як виглядає, контролюють завод у Німеччині. Заплутана схема власності надає анонімність та мінімізує податки. Далі йдеться про те, що у бізнесовій імперії Петра Порошенка існує завод у східнонімецькому містечку Ельстерауе, який виробляє крохмаль та глютен, маючи 100 співробітників та 6 мільйонів євро річного обігу. Цей завод є невід’ємною частиною бізнесу президента України. «Німецька Хвиля» додає, що Порошенко також має подібні підприємства і в Україні. Нині його бізнес проходить етап юридичної реструктуризації. У світлі оприлюднення «Панамських документів» і згадки у них президента Порошенка «Німецька Хвиля» спробувала з’ясувати, яким саме чином оформлено права власності на завод у східній Німеччині.

З’ясувалося, що при купівлі заводу 2011 року було обрано юридичну конструкцію, яка дозволяє сховати ім’я власника за низкою фірм, які ведуть до офшорів. Також було встановлено, що завод цей придбала німецька компанія Interstarch GmbH, яку було засновано кіпрською компанією Camarin Limited, яка, у свою чергу належала британській компанії Morewig Limited. Згодом компанію з Кіпру було переоформлено на фірму з Британських Bіргінських островів, які є однією з найнепрозоріших офшорних юрисдикцій. Таким чином, власником заводу у Німеччині через кіпрську «прокладку» стала компанія Euro Business Investments LTD, яка й походить з самого «серця» офшорних островів. Порошенко не відповів на запитання «Німецької Хвилі» чи є він бенефіціаром цієї компанії. Подальші запити з’ясували, що власником кіпрської компанії є бізнесовий партнер Порошенка Сергій Зайцев. Таким чином, завод у Німеччині, як робить висновок «Німецька Хвиля», вочевидь перебуває під контролем фірм Порошенка, але формально належить Зайцеву – старому приятелеві і молодшому бізнес-партнерові президента України.

Водночас, «Німецька Хвиля» зазначає, що аналіз фінансової звітності східнонімецького заводу Зайцева викликає подив. З 2011 року, коли до цієї місцини прийшов український інвестор, завод не приносить жодних прибутків. Принаймні, йдеться про прибутки, з яких у Німеччині нараховувався б 15-відсотковий податок на прибуток підприємств. Виявилось, що німецька компанія, яка з юридичної точки зору є власницею заводу, накопичила більш ніж 50 мільйонів євро боргів. 2011 року для купівлі заводу ця компанія взяла позику на 35 мільйонів євро у своєї «материнської» компанії на Кіпрі. Відтоді, як пише німецький телерадіомовник, німецька «донька» щороку платить кіпрській «матері» близько 2 мільйонів євро відсотків з боргових зобов’язань. При цьому у зв’язку зі збитковістю заводу щороку зростають і відсотки боргових виплат, які перераховуються на Кіпр. Отже, попри збитковість заводу, кіпрська компанія отримує мільйонні прибутки від бізнесу в Німеччині. «Німецька Хвиля» робить висновок, що формальний директор кіпрської компанії Зайцев є насправді так званим «зіц-головою», тоді як президент України, який подав інформацію 2014 року, що не отримує жодних прибутків з-за кордону, як випливає з «Панамських документів», і є власником головного офшорного бізнесу на Британських Bіргінських островах.

«Офшорні схеми оточення Порошенка у ФРН»


Найпопулярніше періодичне видання Австралії The Sydney Morning Herald містить матеріал «Євробачення 2016: Перемога України викликала цілий хор злоби і підозри у Росії». Видання пише, що зазвичай доволі посередній у плані якості поп-музики пісенний конкурс «Євробачення» цього року викликав цілий потік злобних коментарів з боку Росії зі звинуваченнями у «русофобії», політичному підтексті, і, звісно, у «руці Америки», що, на думку Москви, спричинило перемогу на конкурсі українки Джамали і усунення російського учасника на третє місце. Австралійська газета додає, щойно у Стокгольмі оголосили про перемогу українки Джамали, як жорна пропагандистської машини Кремля було запущено на повну. Російські політики почали наперебій волати про «інформаційну війну» проти Росії, яка буцімто принижує їхню країну на всіх фронтах.

Австралійський часопис зазначає, що поразка російського учасника пісенного конкурсу «Євробачення-2016» стала першою новиною у телепрограмі головного кремлівського пропагандиста Дмитра Кисельова, на думку якого цей факт підкреслює таємну участь Сполучених Штатів, які, на думку Кисельова, долучаються до усього в світі, включно з пісенним конкурсом «Євробачення», байдуже, що, як додає газета, ця подія не має нічого спільного зі США. Кожен російський засіб масової інформації, як пише австралійське видання, наполягав, що російського учасника «Євробачення» на ім’я Сергій Лазарєв було «обікрадено» внаслідок того, що росіяни визначають, як «принизливе політичне рішення» віддати перемогу українці. Часопис повідомляє далі, що голова комітету із закордонної політики російської Думи Олексій Пушков заявив, що наступного року Росія мусить надіслати на цей конкурс виконавця з чітко висловленим політичним посланням від Росії, бо, на його думку, Євробачення стало полем політичної битви. На додаток до цього, росіяни вже почали закликати до бойкоту фіналу «Євробачення-2017», який відбудеться в Україні, або надіслати для участі у конкурсі в Україну найнаціоналістичнішого з російських виконавців.

The Sydney Morning Herald додає, що українці також побачили перемогу своєї представниці у певному політичному сенсі. Але Україна не розмінювалась, за словами часопису, на дрібні образи, а ентузіастично святкувала перемогу Джамали. Австралійське видання пише, що пісню Джамали багато хто так і сприйняв як безпосередню реакцію на анексію Криму Росією 2014 року. Не кажучи вже про несприйняття будь-чого російського більшістю етнічних українців і татар Криму. Насамкінець австралійський часопис додає, що московський істеблішмент завжди прагнув мати свого переможця пісенного конкурсу Євробачення, і цього разу реально очікував перемоги свого учасника, беручи до уваги, що росіянин Сергій Лазарєв розглядався як фаворит «Євробачення-2016».

«Росіяни розлючені так званою «інформаційною війною» і звинувачують США у перемозі українки на конкурсі «Євробачення»


Французький часопис Le Parisien публікує статтю «Заарештовано 5 осіб, які намагалися перевезти мігрантів на вітрильнику через Ла-Манш». У матеріалі повідомляється, що двох шкіперів та ще трьох осіб було звинувачено у спробі нелегального переправлення українців на вітрильниках до Британії. Підозрюваних було заарештовано у містечку Сен-Кі-Потрійо. Українських мігрантів, які перебували на борту плавзасобу, також було заарештовано, як повідомляє французьке видання, але згодом відпущено з наказом залишити територію Франції.

Газета зазначає, що цей спосіб переправлення нелегальних мігрантів до Британії, а саме використання вітрильників, є доволі нетиповим і порівняно дорогим для перемитників людей. Як додає французьке видання, вартість перевезення «нелегалів» з використанням вітрильника становить 6-7 тисяч євро. Далі повідомляється, що українці, які бажали оселитися у Великій Британії, використовували туристичні візи для того, аби проїхати автомобілем шлях від України до Франції, де їх вже чекали перемитники людей з тим, щоби відвезти їх на інший бік протоки Ла-Манш, з французького берега до британського. Перемитники людей при цьому взяли українських нелегальних мігрантів на борт низки невеличких вітрильних яхт, які було взято на прокат у різних портах Франції.

Le Parisien підсумовує, що більш, ніж 20 вітрильних яхт, було взято на прокат перемитниками нелегалів до Британії, і на цих яхтах була своя команда на чолі зі шкіпером і допоміжним персоналом. У вересні 2015 року митна служба здійснила низку операцій з арешту нелегалів на яхтах, що здійснювали перетин протоки Да-Манш, перевозячи нелегальних мігрантів на британський бік. Потім, як пише французьке видання, перемитники людей придбали свій власний вітрильник. За цим судном, як додає Le Parisien, вже вели спостереження відповідні служби з Італії, Іспанії та Великої Британії. За судном вже стежили впритул, і у кінцевому підсумку вистежили його у французькому порту Сен-Кі-Потрійо, де вітрильник, зрештою, кинув якір. Таким чином, як завершує видання, було заарештовано п’ятьох перемитників людей, у той момент, коли вони намагалися завести на борт свого вітрильника групу з семи українських нелегальних мігрантів. Видання додає, що подібну операцією із арештом 6 українських громадян, які прагнули нелегально перебратися на британський берег, було здійснено 2014 року. Українців було заарештовано британською береговою охороною тоді, коли вони намагалися висадитись на узбережжі східної Англії.

«Заарештовано 5 осіб, звинувачених у перевезенні вітрильником українських нелегальних мігрантів»

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...

FACEBOOK КОМЕНТАРІ

XS
SM
MD
LG