Доступність посилання

09 грудня 2016, Київ 12:00

Керівник виборчої кампанії кандидата у президенти США від Республіканської партії Дональда Трампа – Пол Манафорт значиться у «чорній касі» Януковича, як отримувач понад 12 мільйонів доларів за час роботи в Україні. Стаття американського видання The New York Times з цією інформацією стала відправною точкою у новому скандалі, пов’язаному із Трампом.

Матеріал The New York Times, посилаючись на наявні у НАБУ документи, вказує, що Пол Манафорт міг отримувати значні суми готівкою, працюючи на Партію регіонів.

«Голова виборчого штабу Трампа Манафорт отримав 12,7 мільйона доларів за послуги уряду Януковича (прихильник Путіна) в Україні. Час Трампу зніматись з виборів!» – пише Марсель Ван Герпен, директор дослідницького центру Cicero Foundation (Голландія).

Напередодні популярне видання опублікувало матеріал у якому вказується з посиланням на українські антикорупційні органи, що у Києві знайдені рукописні бухгалтерські книги, які вказують на отримання Полом Манафортом, котрий зараз очолює виборчий штаб кандидата в президенти США Дональда Трампа, більше ніж 12 мільйонів доларів прихованих грошових виплат під час його перебування на посаді радника колишнього президента.

«У Республіканської партії США з’явилась ще одна причина панікувати», – пише Валі Наср, колишній провідний радник Держдепу США, заступник декана школи міжнародних відносин престижного Johns Hopkins University.

Відповідно до матеріалів НАБУ, пише The New York Times, у рукописних бухгалтерських книгах, так званій «чорній бухгалтерії Партії регіонів», ім’я Манафорта згадується 22 рази і, як видається, документуються платежі в 12,7 мільйона доларів в період між 2007 і 2012 роками, зазначають журналісти.

«Вся ця історія з Манафортом тим цікавіша, що сам Манафорт схожий на антигероя з другосортного шпигунського серіалу, на кшталт тих, які крутять на каналі Showtime пізно вночі», – кепкує кореспондент видання The New York Times, який зазвичай спеціалізується на питаннях глобального потепління.

«Цього тижня має бути опублікована і моя стаття. Скажу так: для Манафорта це лише початок. Там все гірше», – пише Адам Вайнстін, старший редактор видання Fusion.

«Це не «свобода ЗМІ», коли газетам та іншим можна писати все що завгодно навіть, якщо це повна неправда», – пише у Facebook сам Дональд Трамп, не вказуючи при цьому причину обурення.

Раніше популярний американський законодавець заявляв, що вважає свою виборчу кампанію боєм не лише проти Гілларі Клінтон, але і проти заангажованих ЗМІ.

«Я веду бій не лише проти брехливої Гілларі, я веду бій проти безчесних та корумпованих ЗМІ та їх спайки з урядом. Люди це розуміють», – твітував днями Трамп.

Сам Пол Манафорт у відповідь на публікацію, вирішив просвітити журналістів The New York Times з приводу якості їх роботи.

«... Я ніколи не отримав жодної «неофіційної виплати готівкою», про що хибно повідомляє The New York Times, не працював я ні на уряд України, ні на уряд Росії... будь-які виплати, які спрямовувались мені, призначались усій команді... покривали ТВ рекламу.... При цьому The New York Times не приділяє уваги тому, що Clinton Foundation брала (а можливо і досі приймає) гроші в обмін на послуги, які Гілларі Клінтон надавала, перебуваючи на посаді державного секретаря США. Про це чомусь не говориться попри масу доказів в електронних листах, які Гілларі Клінтон намагалась приховати», – заявив Манафорт.

«Навіть, якщо Манафорт нічого незаконного не скоїв, останніми вчинками його клієнта (мається на увазі Янукович – ред.) стали вбивства протестувальників, втеча до Росії та звернення до Путіна з проханням про вторгнення», – пише популярний Twitter дописувач Zeddonymous.

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...

FACEBOOK КОМЕНТАРІ

XS
SM
MD
LG