Доступність посилання

03 грудня 2016, Київ 14:16

В Росії звільнено усіх журналістів політичного тижневика "Итоги" на чолі з головним редактором Сергієм Пархоменком, як було сказано, у зв'язку зі скороченням штату


В Росії звільнено усіх журналістів політичного тижневика "Итоги" на чолі з головним редактором Сергієм Пархоменком, як було сказано, у зв'язку зі скороченням штату

За словами журналістів, керівництво видавництва “Сім днів”, до якого нележить журнал, вимагає від них заяви про звільнення.

"Итоги", який видавався разом з американським журналом "Newsweek", був частиною холдінгу "Медія-Мост" Владіміра Гусінського.

Після того, як державна компанія "Газпром" перебрала контроль над телеканалом НТВ, єдина незалежна група засобів масової інформації "Медія-Мост", частиною якої був НТВ, зазнала нового удару.

Щоденну газету "Сегодня", яка також входить до групи "Медія-Мост", було закрито по тому як видавництво, головним акціонером якого виступає "Газпром", оголосило про припинення фінансовї підтримки.

Видавці заявили, що газета є збитковою, однак її головний редактор Міхайло Берґер вважає, що йдеться про більш широку кампанію, спрямовану на придушення незалежних засобів масової інформації в Росії.

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...
XS
SM
MD
LG