Доступність посилання

11 грудня 2016, Київ 12:36

"Канал за каналом, газета за газетою - Кремль убиває вільну пресу", - говорить заголовок у сьогоднішньому номері британської газети «Independent»


"Канал за каналом, газета за газетою - Кремль убиває вільну пресу", - говорить заголовок у сьогоднішньому номері британської газети «Independent».

У результаті «зачищення ринку засобів масової інформації» під безжалісною сокирою Кремля впали діаманти в короні холдингу "Медиа-Мост": єдиний недержавний загальнонаціональний телеканал НТВ, газета "Сегодня", тижневик "Итоги". Причому влада, на думку іншої газети - «Times», на цьому не зупиниться. Найважчого удару зазнають ЗМІ, які вирізняються найжорсткішою критикою на адресу російського президента.

Росія втрачає один з кількох позитивних підсумків десятиліття реформ - свободу слова. Якщо зміни на НТВ і закриття газети "Сегодня" з натяжкою можна вважати економічно обґрунтованими, то закриття "Ітогів" – чисто політичний хід, пише газета. Це доводить хоча б факт, що цей крок рикошетом ударить по журналу "Newsweek" – партнеру "Ітогів". Це може віджахнути іноземних інвесторів, яких зараз так потребують видання. В цьому, очевидно, і полягає кремлівський план, вважає "Daily Telegraph".

Вчора податкова поліція пригрозила сховати за ґрати головного бухгалтера каналу ТНТ, на частоті якого тепер виходять програми колишнього НТВ. Недоторканими і незалежними поки залишаються тільки "Нова газета" і радіостанція "Эхо Москвы”.

Головний редактор "Ітогів" Сергій Пархоменко вважає, що літературній братії настав час змінювати професію - чи країну.

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...
XS
SM
MD
LG