Доступність посилання

09 грудня 2016, Київ 12:31

Події навколо луганської телекомпанії “Ефір-1”


Події навколо луганської телекомпанії “Ефір-1”

Київ, 22 листопада 2001 - Уже вісім днів поспіль четверо співробітників Луганської телекомпанії “Ефір-1” голодують на знак протесту проти намагання місцевої влади перешкодити їм займатися професійною діяльністю. Перед історія цього наступна: 14-го листопада до приміщення телекомпанії вдерлися невідомі, які представилися працівниками охоронної фірми, і , застосовуючи фізичну силу, не давали можливість журналістам зайняти робочі місця. Як стверджує головний редактор “Ефір-1” Ольга Кузнецова, головною діючою особою у цих подіях є секретар Луганської міськради пан Пристюк, котрий у такий спосіб намагається приборкати телекомпанію.

Власне, спроба захоплення офісу телекомпанії – це друга, так би мовити, серія протистояння між журналістами і місцевою владою в особі Володимира Пристюка. А почався конфлікт у березні цього року після усунення з посади мера Луганська Анатолія Ягоферова. Його крісло фе-факто зайняв секретар міської ради Володимир Пристюк. Як стверджує головний редактор телекомпанії “Ефір-1” Ольга Кузнецова, її колеги намагалися об’єктивно і неупереджено висвітлювати ці події, і це викликало невдоволення у новообраного керівництва.

За словами Ольги Кузнецової «Під час висвітлення цих подій наша телекомпанія давала слово і тій і іншій стороні. На нас чинили тиск (зокрема, депутат Володимир Ландик), щоб ми надавали ефір лише депутатській “більшості”. У мого оператора забирали камеру, також були дзвінки з різноманітними погрозами”.

У результаті цього, Володимир Пристюк видає розпорядження про ліквідацію телекомпанії у зв”язку з фінансовими проблемами. Проте через певний час в ефірі з’являється інша телекомпанія-двійник, яка має таку ж саму назву і користується тими ж частотами. Як стверджує директор Інституту масової інформації Юлія Сабрі, тут мова йде не про ліквідацію, а про приховану реорганізацію каналу, що до ухвалення рішення суду є брутальним порушенням прав журналістів. Представники міжнародної правозахисної організації “Репортери без кордонів”, які виїхали до Луганська для з”ясування ситуації, мають в своєму розпорядженні касету, яку їм передали журналісти телекомпанії , із записом одного з ефірів за участю секретаря міськради Володимира Пристюка, під час якого він дав зрозуміти, від кого реально залежить доля каналу. Слово - Юлії Сабрі: “Пристюк сказав – ми хазяї цієї компанії. Коли ж журналісти зауважили, що компанія належить громаді, Пристюк відповів – яка ще громада, ми хазяї цієї компанії!”

Наразі четверо журналістів телеканалу продовжують голодування, вимагаючи у Луганської міської ради повернути документи телекомпанії, а в обласної і міської прокуратури вжити заходів, передбачених українським законодавством.

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...
XS
SM
MD
LG