Доступність посилання

logo-print
06 грудня 2016, Київ 20:24

Російська преса про Україну


Російська преса про Україну

Прага, 5 лютого 2002 - Із наближення виборів в Україні традиційно активізовується російська преса, яка, сьогодні зокрема, коментує передвиборчі технології в Україні, нові енергетичні проетки і, звичайно, ситуацію в Криму.

“Шоу двійників”, або “політичне клонування” – ці брудні технології впевнено закріпилися в Україні у порівнянні з минулими виборами,– пише у вівторок російська “Парламентська газета”. Спочатку Народний Рух успішно розвалився на 3 частини і зараз бореться за фірмову назву, на яку реагують люди. В Україні кажуть, що це справа рук президентської адміністрації, яка таким чином карає рухівців за опозицію до Кучми. Потім, блок “За Ющенка”, що жодним чином не пов’язаний із колишнім популярним прем’єром. Таким чином, зауважує російський щоденник, одні витрачають на свою розкрутку роки політичної боротьби, десятки мільйонів доларів, а інші просто користаються цим ім’ям. Сьогодні в Україні – завершує “Парламентська газета” – усі кандидати переживають певний страх: ніхто не знає, чиє призвіще вкрадуть наступним разом; спокій має, напевно, лише Віктор Пинзеник, рідкісне закарпатське призвіще якого не так вже й легко відшукати. Російський оглядач прогнозує, що “шоу двійників” закінчиться 9-го лютого, але тоді ми побачимо нещадну війну компроматів.

“Нєзавісімає ґазєта” запевняє російських читачів, що економічне тло для посилення політичного впливу Москви в Криму готове. Вкладаючи гроші в економіку півострова, і зокрема туризм, Росія може здобути суттєвий політичний капітал. Щоденник пише, що зараз кримське керівництво готове передати у власність російським компаніям більшу частину санаторіїв і будинків відпочинку, і що начебто про це вже укладено угоди між Україною і Росією.

Низка публікацій у російських змі присвячено енергетичним питанням, зокрема, міждержавному проекту, на якому зійшлися інтереси трьох країн – України, Казахстану й Росії. Газета “Новиє ізвєстія” повідомляє про те, що компанії “Роснєфть”, “Група Альянс” і “Казахойл” уклали угоду про співпрацю на Херсонському нафтопереробному заводі.

Щоденник “Комерсант” зауважує, що Херсонський нафтопереробний є шостим найпотужнішим українським підприємством, яке спеціалізується на виробництві бензину, дизельного палива й мазуту. Нині “Роснєфть” видобуває нафти більше, ніж здатна переробляти, причому за укладеними угодами, в управлінні Херсонським нафтопереробним російська компанія володітиме блокуючим пакетом акцій.

Темі побудови газопроводу в обхід України російські газети присвячують низку коментарів. “Врємя новостєй” пише, що Газпром пробачив Україну за крадіжки, остаточно відмовившись від своїх планів, які раніше називали найважливішим геополітичним і геоекономічним проектом. А польський прем’єр Лешек Міллер, який у понеділок перебував в Україні, заспокоїв Київ, що Варшава зацікавлена у завершенні нафтопроводу Одеса-Броди-Ґданськ, що йому чинить перешкоди Росія. Остаточне рішення Польщі, пише російський щоденник, залежить від позиції ЄС і США, які виступають проти енергетичного домінування Росії на пост-радянських теренах.

Далі “Врємя новостєй” коментує з приводу кадрових змін у керівництві “Нафтогазу України” – компанії –монополіста на постачання енергоресурсів, зокрема російського газу. Газета вважає, що новопризначений голова компанії Юрій Бойко належить до донецько-луганської групи впливу. А звільнення Копилова – наслідок війни олігархів за вплив у нафто-газовому секторі.

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...
XS
SM
MD
LG