Доступність посилання

10 грудня 2016, Київ 12:51

Безпрецедентний для Прикарпаття за розмірами судовий позов проти телерадіокомпанії та журналіста висунула днями комерційна структура


Безпрецедентний для Прикарпаття за розмірами судовий позов проти телерадіокомпанії та журналіста висунула днями комерційна структура

Івано-Франківськ, 24 червня 2002 - В івано-франківської телерадіокомпанії “Вежа” відкрите акціонерне товариство “Кварта” з а оприлюднення буцімто неправдивої інформації вимагає відшкодування матеріальних збитків на загальну суму 6 мільйонів гривень.

Керівництво відкритого акціонерного товариства “Кварта”, що в місті Івано-Франківську, вимагає від муніципального телебачення “Вежа” 2 мільйони 440 тисяч гривень як відшкодування матеріальних збитків, що їх начебто зазнала фірма внаслідок трансляції сюжету про роботу підприємства в “Новинах”, і понад 3 мільйони гривень моральних збитків. Ще 53 тисячі гривень “Кварта” хоче отримати від журналіста Роксолани Сьоми, що підготувала сюжет. Як же ж розгорталися події, які стали причиною найбільшого в історії Прикарпаття судового позову до місцевого засобу масової інформації? Отож ще 30 квітня в ефірі телебачення “Вежа” демонструвався сюжет про страйк, що готувався частиною працівників підприємства “Кварта”, які стверджували, що фірма заборгувала їм заробітну плату. Керівництво “Кварти” факт заборгованості заперечує. Зараз фірма, що свого часу займала провідне становище на ринку продовольчих товарів у регіоні, у судовому позові стверджує буцімто знімальна група ТРК “Вежа” увірвалася до кабінету заступника директора і зірвала підписання важливого контракту, внаслідок чого “Кварті” спричинено збитки на 5 мільйонів доларів. Директор телерадіо компанії “Вежа” вважає позов нісенітницею. Він стверджує, що в сюжеті було подано позицію обох сторін конфлікту. Ніхто з журналістів на засідання керівництва підприємства “Кварта” не вривався, про що свідчить відповідна відеозйомка. Директор ТРК “Вежа” також стверджує, що позов подано з порушенням судовопроцесуальних норм. Натомість журналістка Роксолана Сьома, яка готувала сюжет, при зустрічі з нею виглядала дещо розгубленою і заявила, що боїться зараз виходити на прогулянки з малолітнім сином. Вона аж ніяк не сподівалася, що цілком буденний журналістський сюжет спричинить таку реакцію з боку керівництва підприємства “Кварта”. Тим паче, що в сюжеті не було жодних суб'єктивних журналістських коментарів, лише констатація фактів із синхронними монологами учасників конфлікту. Поки що ж протистояння розгортається між телерадіокомпанією та підприємством розгортається. ТРК “Вежа” підготувала позов у відповідь. І після рішення суду за позовом фірми “Кварта” планує вимагати від позивача публічних вибачень, а також грошової компенсації за завдану моральну шкоду для журналіста.

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...
XS
SM
MD
LG