Доступність посилання

09 грудня 2016, Київ 12:01

Огляд української преси


Огляд української преси

Київ, 1 липня 2002 - Найактуальнішим питанням парламентських обговорень наразі є бюджетні слухання: чи визнають депутати незадовільною роботу Кабінету міністрів з виконання закону про держбюджет-2001 та якою буде доля запропонованої бюджетної резолюції на 2003 рік? Над цими питаннями в газеті “Молодь України” розмірковують голова парламентського Комітету з питань бюджету та його заступник Валерій Асадчев. Публікація називається “Такий манюнький дефіцит?”

В цьому ж числі газета розповідає про майбутній велопробіг карпатськими перевалами дітей-інвалідів, мужність і сила духу яких не лишила байдужими “Молодь України”.

І знову до парламентської теми. Газета “День” пише, що окрилений свободою, дарованою депутатським мандатом, колишній в'язень СІЗО СБУ Андрій Шкіль вирішив створити слідчу комісію з розслідування подій 9 березня 2001 року. До цього прагнення новообраного парламентарія кореспондент газети поставився не надто схвально, оскільки у нього виникли сумніви щодо щирості колишнього лідера УНА. Подробиці – у статті “Політичний “барабан” для опозиції”.

А ось про те, чого прагне домогтися сидячи в парламентському кріслі легенда українського кіно Іван Гаврилюк, як йому вдалося перемогти на виборах і як він почувається в новому амплуа – можна довідатися зі статті “Іван Гаврилюк: ”В мене стріляли, залякували й оббріхували...”

Не відомо, як поставився знаний актор до щорічного послання до Верховної Ради Президента, на відміну від кореспондента газети “Сільські вісті”. Який в публікації “Із чистого листа і з дулею в кишені” висловлює доволі критичні зауваги щодо розбіжностей слова з ділом у Глави держави. “Ніяких ознак, - мовиться в статті,- що в соціально-економічній політиці Кучми і його команди щось змінюється на краще не видно. Є лише безкінечні декларації, слова-обіцянки...”

“Фальшива арія московського гостя” у публікації під таким заголовком газета “Україна молода” коментує присутність в українському телеефірі російського журналіста Дмитра Кисельова. Не оминаючи теми про його платню, що за чутками нараховує 25 тис.дол., газета намагається з'ясувати причини – чому власники каналу ІСТУ не хочуть розлучатися з таким дорогим “варягом”?

А в матеріалі “Ющенко на “Свободі” можна довідатися – якої думки лідер “Нашої України” про нинішній уряд, а також про те, чи вважає він доцільними зміни до Конституції держави та кількісного складу Верховної Ради.

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...
XS
SM
MD
LG