Доступність посилання

04 грудня 2016, Київ 18:52

Позови, які незабаром планує подати до суду запорізька газета “Досьє”, можуть обійтися відповідачам по сто тисяч гривень кожний


Позови, які незабаром планує подати до суду запорізька газета “Досьє”, можуть обійтися відповідачам по сто тисяч гривень кожний

Запоріжжя, 9 січня 2003 – Позови, які незабаром планує подати до суду запорізька газета “Досьє”, можуть обійтися відповідачам по сто тисяч гривень кожний. Директор ТОВ “Телекомпанія “Хортиця” Олег Мухін та начальник КРУ в Запорізькій області Олександр Клепаков (відповідачі) відтепер змушені не лише відбиватися від гострого журналістського пера, а й шукати гроші для погашення відшкодування. Звичайно, у разі перемоги редакції “Досьє”.

Нагадаю: у запорізькій регіональній газеті “Досьє” (№35/157 від 29.08.02) оприлюднені скандальні висновки обласного КРУ щодо численних порушень телекомпанією “Хортиця” (цитую) “законів України та інших нормативно-правових документів”. Зокрема – надрукований пояснювальний лист начальника облКРУ пана Клепакова до міського голови Запоріжжя Олександра Поляка.

Заява головного ревізора – доволі жорстка, резюме – однозначне: “…порушення телекомпанією “Хортиця” численних законів України та інших нормативно-правових актів свідчить про її незаконну діяльність, незаконність отримання доходів, безпідставність списання товарно-матеріяльних цінностей, невиконання вимог Статуту, чим завдано збитків як державі, так і учасникам товариства”.

Ситуація ускладнювалась тим, що, не маючи законної ліцензії, телекомпанія “Хортиця” надавала свій ефірний час ТОВ “Медія-концерн “Нове слово”, яке взагалі не мало ліцензії на право користування каналом мовлення. Згідно ж із Законом України “Про телебачення і радіомовлення” заборонено поступатися ліцензією на ефірний час іншій юридичній особі, що не є ліцензіатом. Навіть, за умов юридичного оформлення таких послуг. Але в даному випадку справа набула скандального забарвлення ще й через те, що співзасновником т/к “Хортиця” був запорізький міськвиконком. А перекупників ефіру очолював супротивник міського голови на “мерських” виборах, славнозвісний місцевий олігарх Олександр Кальцев.

Втім, хто старе згадає – тому око геть! Вибори відійшли в історію, Кальцев відбув на ПМЖ до Бердянська, а колишня частота т/к “Хортиця” – колишнім колегам, місцевій т/к “ТВ-5”. Здавалося, скандал зійшов нанівець. Однак, не все так сталося, як гадалося.

Віднедавна колишні вороги – керівництво облКРУ та т/к “Хортиця” – об’єдналися проти … газети “Досьє”. У спільному зверненні, ухваленому після засідання у ГоловКРУ, в Києві, Клепаков і Мухін заявили, що розцінюють публікацію в газеті “Досьє” від 29.08.02. як незаконну та необ’єктивну, в результаті чого постраждала “ділова репутація” т/к “Хортиця”. До речі, на той час – вже фактично не існуючої телекомпанії. На таку заяву редакція “Досьє” відреагувала відповідно, надрукувавши на шпальтах свого видання коментар під заголовком “До зустрічі в суді. Дістали, панове!”

Отже, у разі виграшу – газетярі отримають 200 тисяч гривень (на розвиток видання), а керівники, що нарешті порозумілися через спільне лихо, – ще довго згадуватимуть про “мерську” газету, працівникам якої “пальці до рота” класти небезпечно.

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...
XS
SM
MD
LG