Доступність посилання

03 грудня 2016, Київ 04:56

Європейська телерадіомовна спілка відмовляється надати Першому каналу російського телебачення дані голосування глядачів на конкурсі "Євробачення-2003" , зважаючи на конфіденційний характер інформації. Про це повідомив сьогодні директор громадських зв’язків телеканалу Ігор Буренков


-- no author -- У вівторок Перший канал, який транслював у Росії музичний конкурс, офіційно заявив про свою недовіру до результатів голосування.

У вівторок Перший канал, який транслював у Росії музичний конкурс, офіційно заявив про свою недовіру до результатів голосування.

Підставою для сумнівів стали неймовірно низькі – на думку російської сторони – оцінки, отримані популярним російським дуетом “ТАТУ” в деяких країнах Євросоюзу, а також інформація ірландської телефонної компанії “Ейрком” про розходження між результатами голосування ірландців і рішенням національного журі.

На конкурсі, який відбувся в столиці Латвії – Ризі минулої суботи, “ТАТУ” зайняв третє місце, поступившись трьома балами співачці з Туреччини Сертаб Єренер.

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...
XS
SM
MD
LG