Доступність посилання

11 грудня 2016, Київ 08:31

Московський часопис «Известия» про російський капітал на українському телевізійному ринку.


Петро Кагуй Московський часопис «Известия» про російський капітал на українському телевізійному ринку.

Прага, 8 червня 2003 року - Російські гроші, що були приховані у Києві від московських дефолтів та вкладені в українське телебачення, тепер залишають Україну, - пише московський часопис «Известия», називаючи конкретні телеканали, котрі, за висновками авторів статті, викуповують особи з оточення президента України.

Раніше російський капітал контролював телеканал «Інтер» - спільний продукт московського «Першого каналу» і київських телевізійників, які зробили ставку на російські програми... Але це в минулому, - зауважує московська газета. Російські гроші також були вкладені в український телеканал СТБ, але тепер, за даними «Известий», його виставили на продаж. І новими господарями СТБ мають стати «люди з оточення Президента України Леоніда Кучми». Вони ж купують і третій загальноукраїнський канал «Новий», створений росіянами. Цей, раніше збитковий канал, тепер визнано як такий, що найшвидше розвивається у Східній Європі. Вже майже екс-власник «Нового» каналу «Альфа-груп» продає його за 25 мільйонів доларів.

За висновками авторів статті, московських інвесторів не влаштовує ні новий закон про рекламу, який підготувала Верховна Рада, ні інформаційні перспективи Києва, ні його спроби усунути російську мову зі свого ефіру.

У витісненні росіян беруть участь і українські виробники, які взялися виробляти ті програми, котрі раніше купували у Москві. «За їхньою логікою, - пишуть «Известия», - пора виробляти власних героїв, а не користуватися сусідськими». Максимум, що зараз дозволяють українці росіянам, так це – брати участь у створенні спільних серіалів. Телеканал «Новий» знімає відразу три мелодрами: «Завтра буде завтра», «Небо в горошок» та «Червоний «Мерседес», які з”являться в українському і російському телеефірах у новому сезоні.

Однак не лише українські виробники витісняють російські гроші з українського телеринку. Як мовиться у статті, антимонопольний комітет України” підозрює, що росіян з українського ринку усувають місцеві олігархи, але протистояти цьому процесові досить тяжко”.

«Усуваючи росіян, Україна заповнює їхнє місце представниками так званої «президентської сім’ї». П''ять каналів уже під їхнім контролем. І навіть якщо Кучма не піде на третій термін, прибутковий телебізнес залишиться в руках «надійних товаришів», - пише у понеділок московська газета «Известия», зауважуючи при цьому, що російські канали пробираються на український екран обхідними шляхами: «київські кабельні компанії ретранслюють НТВ із Ізраїлю, розбавляючи його продукцією РТР, ТВС і ТВЦ»

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...
XS
SM
MD
LG