Доступність посилання

logo-print
05 грудня 2016, Київ 06:57

Корчинський Дмитро Олександрович


Дмитро Корчинський
Біографія

Корчинський Дмитро Олександрович, народився 22 січня 1964 року в м. Києві. Громадянин України. Православний християнин. Безпартійний.

Родина: батько - Олександр Анатолійович (1939 р.н), науковий співробітник Інституту технічної теплофізики НАН України; мама - Людмила Василівна (1939 р.н.) - інженер, зараз на пенсії.

Дружина - Корчинська Оксана Анатоліївна (1970 р.н.), син - Данило (1990 р.н.). Проживає у м. Києві, вул. Тарасівська 3-А, кв. 17.

Освiта:

· у 1981 році закінчив СШ . 206 у м. Києві; · 1982-1984 рр. - Київський технологічний інститут харчової промисловості; · 1987 р. - Київський університет ім. Т.Г.Шевченка;

Пересічної кар''єри ніколи не прагнув і не зробив.

· У 1985-1987 рр. - служба в армії; · 1987-1988 рр. - участь в антирадянському об''єднанні "Українська Гельсінська спілка" (УГС), студентських опозиційних об''єднаннях "Український культурологічний клуб", "Громада". · У 1989 р. - один із фундаторів і керівників "Спілки незалежної української молоді" (СНУМ). Брав участь в організації перших масових антикомуністичних акцій в Києві: екологічні, антивоєнні мітинги. Неодноразово затримувався і притягався до адміністративних арештів за політичну активність. · У 1990 р. - один із засновників і лідерів громадської організації "Українська міжпартійна асамблея" (згодом - "Українська національна асамблея" (УНА). Засновник "Української народної самооборони. (УНСО) (очолював до 1997 р.). Учасник локальних конфліктів з політичних мотивів (Придністров''я, Абхазія, Чечня). З активного борця з радянщиною став борцем за права малозабезпечених і незахищених громадян. · У 1998 р. - організатор серії акцій в м. Одесі на захист місцевого самоврядування.

Громадська діяльність:

Засновник громадського руху "БРАТСТВО" (з 2002 р).

Організатор акцій "БРАТСТВА" в Києві та Одесі, спрямованих на захист прав їх жителів. Завдяки послідовності позиції ми спільно домоглися вагомих результатів: зниження тарифів на комунальні послуги, міський транспорт, зміни статусу гуртожитків, анулювання дозволів на забудову в історичних місцях і т.п.

Засновник і Президент громадської організації "Інститут проблем регіональної політики і сучасної політології" (з 1999 р.).

Особлива творча любов до телебачення: у 2001 - 2004 рр. - ведучий телепрограм "Рго еt contra" на каналі ТУТ, "Подвійний доказ" ("1+1"). "Проте" (1+1).

Автор поетичної збірки "Філософія смути" і книги політичної публіцистики "Війна у натовпі".

Передвиборна програма кандидата в Президенти України Корчинського Дмитра Олександровича

1. Сховатися за компроміс, щоб вдарити з тилу

Принцип виборчої демократії протирічить духові українського народу. Я йду на вибори так само, як виходжу на вулицю, хоч волів би вийти в степ, беру в банку кредит, замість того, щоб кинути туди гранату. Я йду на компроміси з системою не тому, що люблю її, а тому що боюся. Свій страх я можу виправдати тільки грандіозністю наших планів. Коли йдеш брати банк, дотримуйся правил дорожнього руху.

Кільцем звільнених зон БРАТСТВО задушить систему. Спочатку ми візьмемо владу, а тоді вже переможемо на виборах. Якщо вибори на той час ще будуть в моді.

Мої опоненти належать до бюрократичної верхівки. Вони гадають, що якщо вони займаються політикою, то всі мухи навкруги мають здохнути з нудоти. А насправді політика - це коли весело.

Політика займає місце між літературою і музикою. Це мистецтво тим більше прекрасне, чим більш небезпечне. Наполеонівські походи були симфонією, дипломатія Бісмарка -романом. Ви гадаєте я балотуюся? Я граю на сопілці!

2. Визиск небес. Промислове виробництво містики

Ситуація в країні може поліпшитися двома шляхами. Або ми всі як один починаємо наполегливо й самовіддано працювати на благо Вітчизни, або з неба спускаються янголи і без нашої участі нам усе тут влаштовують якнайкраще. Позаяк я раціоналіст і не вірю в чудеса, то буду чекати янголів. Янголи (і біси) присутні у наших справах (і в нашій історії) значно більшою мірою, ніж здається.

Ми мешкаємо на містичній території. В назві "Україна" приховано натяк на те, що це прикордоння. Між світом живих і світом духів.

Нам тут все трактують політологи. Соціологи здійснюють соціологічні дослідження. І чим більше трактують, чим більше досліджують - тим більше каламуті. Все могли б пояснити циганки та бабки-ворожки. Та в них не те питають.

Історики теж не потрібні. Вони своїми схемами ґвалтують нашу національну бісівщину. Подивіться на українську минувшину неупередженим оком. Події без причин, без закінчень, уривки, очманілі персонажі, з очима, повернутими в себе, упирі і святі.

Наша справжня історія - астральна. Вона вся по той бік, її мав би писати не Плутарх, а святий Іоан. Це вам не Фінляндія, - це Україна. Вся наша політика чистої води гоголівщина, отже поезія. В наших річках може не стати риби, а русалки в них будуть завжди.

Нам не вдаються раціональні вчинки. То і не треба! Як не варто, наприклад, кочівникам картати себе за неуспіхи у рільництві, їм треба вдосконалюватися в обході лівого флангу супротивника, щоб мати те саме, що й землероби, тільки вдвічі швидше.

Ми маємо експортувати не металопрокат, а містику. Вдається ж американцям експортувати сни - продукцію Голівуду. А сто років тому ніхто б не повірив, що цей фокус може стати надпотужною економічною галуззю. Лише безнадійно відсталі від моди провінціали можуть все ще перейматися розширенням ринків. УІР нації конкурують на ниві розширення свідомості. Але ж саме цим ми і займалися тисячу років сидячи по берегах нашого Дніпра і на верхівках наших курганів. Нарешті ми в кон''юктурі! Кабінет Міністрів має змінити форму своїх засідань. їм потрібно придбати кришталеву кулю і споглядати крізь неї свічку. Або взятись за руки й утворити магічне коло. Або піти до церкви і помолитися.

Ми - не Америка і не Афганістан. У нас янголи і біси почувають себе краще, ніж економісти і терористи. У нас підсвідомість влаштована по-іншому. Марно шукати у співвітчизника фрейдистських комплексів. Натомість він з вами привітається і усміхнеться, а через тиждень у вас нирки відваляться. Це, до речі, про національну оборону.

3. Для того, щоб визначитись в міжнародних стосунках, треба спочатку визначитися в поняттях

Нас вчать основам демократії діячі, котрі встигли ще побувати членами гітлерюгенда, або ті, хто відрізав вуха в''єтконгівцям.

Європа зобов''язана визволенням від фашизму, насамперед, нам, в другу чергу - росіянам і іншим народам Радянського Союзу. Після цього у них вистачає зухвалості вимагати від нас доказів, що ми дозріли до членства в Євросоюзі та інших євроструктурах!

Боляче бачити, як бідують наші ветерани, але в цьому винний не тільки наш уряд, але і уряди багатьох європейських країн. Вони всі повинні платити пенсії нашим ветеранам. А деякі повинні регулярно каятись і просити вибачення в українського народу. У відповідності з тією технологією, до якої їх привчили наші брати євреї. І нехай вони не плутають свою Другу Світову з нашою Великою Вітчизняною.

Євросоюз - це врятовані нами країни, котрі зараз гребують бачити нас у своєму колі. Наші заслуги перед західним світом безмірні, наші жертви безпрецедентні, наше ім''я залишиться у віках.

Дійсно, наш сьогоднішній стан не відповідає нашій величі, оскільки ми досі не отямились від понесених втрат. Бо українцям довелося у цьому столітті знищити дві імперії - німецьку ми знищили героїзмом, радянську -саботажем. Ми чекаємо подяки, захвату, грошей, почесного місця на ринках і безвізового режиму для всіх громадян України.

4. Подолати себе - відновити церемоніал

Тільки тому, що Україну не помічають і відкидають будівничі сучасного Світу, вона стане його наріжним каменем. Нас піднесуть наші слабкості. Сьогодні наша .крайня хата" набирає всесвітньо-історичного значення. Це останній рубіж оборони особистості перед наступом відчужених суспільних форм, анонімної бюрократичної диктатури. Із надгризених яблук ми зведемо нашу фортецю! Українці не борються з системою, вони її ігнорують. В країні, де кожний сам собі гетьман, люди обирають владу яку зручно зневажати. Ми спостерігаємо за саморозвитком системи, відчуваючи цікавість змішану з огидою. Вони нам гуманітарну допомогу, а ми їм дулю. Вони нам права людини, а ми їм корупцію. Вони нам Інтернет, а ми привчаємо до хабарів їхні комп''ютери. Вони нам екологію, а ми їм Чорнобиль. Тому, що ми не хочемо благополуччя, ми хочемо бути багатшими за всіх. Ми не хочемо стабільності, ми хочемо бути найголовнішими. Українець не хоче гуманізму, він хоче бути начальником гуманістів. Ми не хочемо миру, ми хочемо бути миротворцями. Якщо людству судилось перетворитися в отару овечок, тільки українській пастух врятує їх від українських вовків.

Щоб виріс дуб, повинен згнити жолудь. Процес гниття, ми в Україні здійснили в рекордно стислі терміни. На цьому історичному, або вірніше сказати, біологічному етапі були потрібні не орли, а хробаки. Вони зробили свою роботу. Пагін почав пробиватися і нам з вами вже не потрібно копирсатися в гною, а час підняти голову до неба. Основні події будуть відбуватися там. Тобто, я закликаю думати про ідеальне. Не перейматися тим, як би дожити до наступної посівної, а вже зараз будувати плани захоплення світових ринків діацетілморфіну.

5. БРАТСТВО - партія Ісуса Христа

Насправді монополярний світ несе в собі загрози набагато більші, ніж ті, котрі визрівають у свідомості наївних геополітиків під впливом неподоланих дитячих страхів. Справжня загроза глобалізації - це проблема екзестеційного вакууму. XXI століття сколихнуть не геополітичні, а філософські конфлікти. Глибини підсвідомості виринуть на поверхню. Відчуження викличе більший жах, ніж ядерна загроза. Художньо висловлюючись: "Ми вже на гільйотині, а вони нас лякають лупою".

Релігії будуть творити XXI століття попри технології. Від захисту прав людини радикальна західна думка зробила крок до захисту прав тварини. Зелені захищають права корисних копалин. А я з БРАТСТВОМ захищаю права Духа Святого і материнські права Матері Божої. Коли прийде час пристосувати фондові біржі та галузеві банки під молитовні, все ж таки бажано, щоб зверху там чіпляли хрести, а не півмісяці.

Всі люди поділяються на дві категорії: на тих хто походять від мавпи й на тих хто від Адама і Єви. Я представляю інтереси тих хто від Адама. Визначіться зі своїми предками і в залежності від цього проголосуйте. Амінь.

Український вибір

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...
XS
SM
MD
LG