Доступність посилання

07 грудня 2016, Київ 00:20

АГЕНТСТВО REUTERS СПРОСТУВАЛО СВОЇ ПОПЕРЕДНІ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ТЕ, ЩО ЮЩЕНКО НЕ БУВ ОТРУЄНИЙ (РОЗШИРЕНА ІНФОРМАЦІЯ).


Агентство Reuters спростувало свої попередні повідомлення про те, що кандидат у Президенти України Віктор ЮЩЕНКО не був отруєний, повідомляє "5 канал".

Раніше Reuters подавало цю інформацію з посиланням на прес-реліз віденської клініки "Рудольфінерхаус", у якій проходив курс лікування В.ЮЩЕНКО. Згодом виявилося, що це фальшивий реліз, про вихід якого нічого не знали лікарі клініки.

Цього разу Reuters цитує справжню заяву клініки, в якій австрійські лікарі вкотре підтвердили попередній свій висновок про стан здоров''я та історію хвороби кандидата у президенти України.

Суть заяви лікарів: вони не мають чітких доказів ні на підтвердження версії навмисного отруєння, ні на її заперечення. Як повідомляє "5 канал", журналісти каналу продовжують власне розслідування того, хто був автором фальшивого прес-релізу про обставини отруєння В.ЮЩЕНКА, який отримало Reuters.

Цього разу розслідування привело до Німеччини. Безпосередньо цей прес-реліз розповсюдила PR-компанія "Траймедіа". Раніше в австрійському відділенні цієї компанії "5-му каналу" повідомили, що дійсно розповсюджували цей реліз, утім, його текст був отриманий від іншої PR-компанії -"Euro RSCG".

Офіційну позицію цієї фірми досі не можуть сформувати ні у Київському, ні у центральному офісі компанії, хоч журналісти телеканалу намагаються отримати коментар відучора. Втім, неофіційно у віденському офісі компанії "5-му каналу" повідомили, що текст прес-релізу у готовому вигляді вони отримали з німецького відділення компанії. З його офіційними представниками каналу зв''язатися поки що не вдалося.

UNIAN

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...
XS
SM
MD
LG