Доступність посилання

10 грудня 2016, Київ 13:06

Українські тележурналісти з провідних каналів заявили сьогодні про тиск з боку влади під час висвітлення виборчої кампаніï. Представники “Нового каналу”, “НТН”, “Тонісу”, “ІСTV”, та “Інтеру” підписали заяву, в якій зобов’язуються чесно висвітлювати вибори Президента і закликають колег приєднатися до їхньої ініціативи


Згадану заяву відмовилися підписати журналісти каналу “1+1”: гендиректор Володимир Оселедчик заявив колективу каналу про загрозу своєму життю і через це попросив не приєднуватися до акціï журналістів. На вияв протесту проти цензури з інформаційноï служби “1+1” звільнилися семеро журналістів. Вважають, що цей канал контролює СДПУ (о) та Адміністрація Президента.

Говорить Сергій Швець, журналіст телеканалу “ІСTV”: “Влада, а під її тиском частина власників та менеджерів телеканалів прагнуть замовчувати важливі події. Ми, журналісти, усвідомлюємо власну відповідальність за надання людям інформації, на основі якої вони роблять власні висновки. Тому ми вимагаємо від інформаційних програм висвітлення всіх суспільно значущих подій”.

Згадану заяву відмовилися підписати журналісти каналу “1+1”: гендиректор Володимир Оселедчик заявив колективу каналу про загрозу своєму життю і через це попросив не приєднуватися до акціï журналістів. На вияв протесту проти цензури з інформаційноï служби “1+1” звільнилися семеро журналістів. Вважають, що цей канал контролює СДПУ (о) та Адміністрація Президента.

Працівники телерадіокомпаніï “Ера” повідомили про можливість зникнення з ефіру у ніч виборів і назвали це політичним тиском. Радіо “Ера” також ретранслює програми “ВВС” та “Громадського радіо”.

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...
XS
SM
MD
LG