Доступність посилання

logo-print
06 грудня 2016, Київ 20:40

Публікації «веселих малюнків» про Пророка Магомета продовжують хвилювати світ і Україну.


Василь Зілгалов Прага, 8 лютого 2006 (RadioSvoboda.Ua) – 6 лютого київський щоденник «Сегодня», власником якого є відомий український олігарх Ринат Ахметов, передрукував дві карикатури на Пророка Магомета із відомої датської газети «Юлландс Постен». Це викликало гострі реакції осуду з боку мусульманських общин в Україні. Засудили такі публікації і Президент України і більшість політичних сил в державі. Українські події довкола цих карикатур є лише частиною викликаних ними світових потрясінь. Наприклад, в Ірані вже намагаються провести конкурс на кращі карикатури на Голокост...Скандал триває. Ось як реагують на публікації цих карикатур – глава Духовного управління мусульман України - шейх Ахмед Тамім, редактор тієї ж газети «Сегодня» - Ігор Гужва і відомий київський експерт з близькосхідних проблем Ігор Семиволос.

На наше запитання про ставлення глави Духовного управління мусульман України шейха Ахмеда Таміма до передруків в українській пресі деяких з карикатур на Пророка Магомета, він однозначно відповів:

«Будь-яку образу на адресу чи Ісуса , чи Мойсея, чи Магомета ми розцінюємо однаково. Хто цим займається - він розпалює ворожнечу і незгоди поміж людьми і не працює на благо людей і на зміцнення солідарності у протистоянні екстремізму і тероризму, тому що він сам вибрав для себе крайність».

Я звернувся також до головного редактора київського щоденника «Сеґодня» Ігоря Гужви із запитанням, що послужило головним поштовхом до передруку в його газеті від 6 лютого двох карикатур на Пророка Магомета.:

«Головною причиною було те, що ми поважаємо право наших читачів знати максимально детальну, достовірну інформацію про те , що послужило підставою для такого гучного конфлікту».

На запитання, чи не шкодує сьогодні пан Гужва про цю публікацію він відповів наступне:

«Ні!Ні! Ми не шкодуємо про це. Єдине, що у четвер в газеті ми публікуємо нашу офіційну заяву, приносимо свої вибачення тим віруючим, котрі сприйняли як образу для їхніх релігійних почуттів».

Ігор Гужва також підтвердив те, що власником газети «Сеґодня» дійсно є Ринат Ахметов і що редакція не радилася з ним з приводу передруку карикатур на мусульманського Пророка і що пан Гужва також не знає, якого віросповідання їхній власник.

А, наприклад, відомий київський експерт, виконавчий директор Центру близькосхідних досліджень Ігор Семиволос висловлюється з приводу публікації в українській пресі так:

Додамо лише, що скандал довкола карикатур триває.

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...
XS
SM
MD
LG