Доступність посилання

logo-print
05 грудня 2016, Київ 07:04

Дніпропетровські медіапригоди.


Геннадій Сахаров Дніпропетровськ, 15 березня 2006 (RadioSvoboda.Ua) - У Дніпропетровську виникли два скандали, пов’язані з засобами масової інформації і виборчою кампанією.

З заявою про порушення закону про вибори місцевою телекомпанією "9-й канал" до суду звернулася лідер партії “Віче” Інна Богословська. До цього спричинилася програма 9-го телеканалу “Нові губернські хроніки”, ведучий якої Борис Філатов припустився образ людської і жіночої гідності пані Богословської. Позов поданий не у зв’язку з захистом честі і гідності а з причини того що ця програма, яка за словами лідерки партії “Віче”, є політичною антирекламою, не супроводжувалася відповідним позначенням “політична реклама” і не мала логотипу будь-якої політичної партії.

Пані Богословська на виконання відповідної статті закону про вибори вимагає визнати дії 9-го телеканалу такими, що грубо порушують закон, що може призвести до позбавлення телеканалу ліцензії на мовлення до кінця виборів. Відбулося судове засідання у Бабушкінському суді Дніпропетровська. Засідання відкладене з причини непредставлення суду представником телеканалу ліцензії на мовлення і документів про оплату політичної реклами політичною організацією. Інна Богословська провела брифінг, на якому заявила про непрофесійність ведучого Бориса Філатова і натякнула на інспірованість телепередачі з боку групи “Приват”.

“Не можна такого робити. Садять (у студії) людину, яка нічого не розуміє у професії, котра не знає основ професії, і він принижує всю журналістську професію такою поведінкою, виконуючи невідомо чиї замовлення. Але все на поверхні, засновники каналу - ПриватБанк і Сентоза. Про що ще говорити?” - сказала Інна Богословська.

Варто зазначити що пані Богословська має рацію. Борис Філатов неодноразово вдавався до брутальних образ персонажів своїх сюжетів, наприклад, ним була показана свиня з написом на боці “Кнур-Єханур” і годі говорити про якісь стандарти журналістики у передачі “Нові губернські хроніки”.

Друга скандальна ситуація виникла у зв’язку з виходом у дніпропетровський ефір без ліцензії з політичними рекламними програмами радіостанції “Радіо Альфа” на частоті іншої станції - “Радіо Люкс”.

“Радіо Альфа” було засноване за сприяння Центру громадських зв’язків Управління МВС у Дніпропетровській області і знаходиться у приміщенні закладу МВС. Як повідомив кореспондентові Радіо Свобода генеральний директор “Радіо Люкс” Роман Андрейко, “Радіо Альфа” виходить у ефір одночасно з “Радіо Люкс”, заглушуючи його передачі і користуючись логотипом і назвою “Радіо Люкс”. Роман Андрейко кваліфікує дії “Радіо Альфа” як радіопіратство і висловлює здивування з приводу неефективності його звернень з проханнями розібратися у ситуації і припинити незаконні дії радіопіратів до керівництва МВС України, Центральної Виборчої Комісії і Національної Ради з питань телебачення і радіомовлення.

Було й втручання у ситуацію посадових осіб управління МВС у області, яке доходило до того що начальник відділу радіотехнічного контролю Центру зв’язку при МВС України у Дніпропетровській області майор Ігор Францкевич неприховано тиснув на директора Дніпропетровського обласного радіотелевізійного центру Леоніда Соловйова. Майор Францкевич вимагав відключити передавач законного мовника “Радіо Люкс” на користь неліцензованого “Радіо Альфа”, про що заявляє сам Леонід Соловйов, котрий називає “Радіо Альфа” радіохуліганами. Проте хуліганство, вочевидь, незбиткове, бо політична реклама сьогодні безкоштовною не буває.

Говорить генеральний директор “Радіо Люкс” Роман Андрейко:

“Це піратське радіо, яке діє під прикриттям обласного Управління Внутрішніх справ і Центру громадських зв’язків. Воно почало транслювати починаючи з січня політичну рекламу. Рекламуються там Партія Реґіонів, блок “Не Так”, “Третя Сила”. У мене є записи, це сотні годин ефіру, це факт, який не потребує доказу. Міліція політичною рекламою займається.”

Пан Андрейко готує позов до суду.
XS
SM
MD
LG