Доступність посилання

09 грудня 2016, Київ 11:34

Чи є Семен Могилевич і Юрій Бойко співвласниками "РосУкрЕнерго"? Білорусь розчарована Днем Волі? (Огляд європейської преси)


Василь Зілгалов Прага, 26 березня 2007 (RadioSvoboda.Ua) – Європейська преса продовжує аналізувати можливі цілі і наслідки розміщення у Європі елементів американської системи ПРО, при цьому згадує і про Україну. Також до газет потрапила інформація про завершення розслідування міністерством юстиція США у справі власників "РосУкрЕнерго".


Французька «Фіґаро» вважає, що плани США розмістити у Європі елементи новітньої системи ПРО є частиною геополітичного наступу США на геополітичні інтереси Росії. «Американська зброя може з’явитися на задвірках Росії», пише у понеділок «Фіґаро». Газета також наголошує, що «Пентагон уже «закинув вудку» в Україну і Грузію, де президенти є яскравими атлантистами» і далі продовжує: «пропозиції, які робить Вашингтон колишнім державам – учасницям Варшавського пакту (Польщі та Чехії), і, що ще гірше, колишнім радянським республікам (Україні та Грузії), є підтвердженням того, що Москва втрачає контроль над простором, котрий був для неї «подушкою безпеки».

Хто володіє РосУкрЕнерго?

Міністерство юстиції США завершило розслідування щодо власників відомої в Україні компанії "РосУкрЕнерго". Як пише російська газета «РБК дейлі», посилаючись на базовану у Амстердамі Асоціацію незалежних споживачів газу, знову йдеться про тандем опального у світі бізнесмена Семена Могилевича і нинішнього міністра палива та енергетики в уряді Віктора Януковича Юрія Бойка. Ця російська газета наводить слова джерела з Верховної Ради України про те, що якщо такого висновку дійсно дійшло міністерство юстиції США, то до нього «варто ставитися з усією серйозністю». За інформацією того ж українського джерела, яке цитує «РБК дейлі», «зв’язок Могилевича і Бойка з "РосУкрЕнерго" очевидний, однак варто розуміти, що вони самостійно не могли б організувати схему транзиту туркменського газу». «РБК дейлі» пише, з посиланням на Дослідницький центр з енергетичної безпеки Європи, що парламент Великобританії також ініціював розслідування про вплив "РосУкрЕнерго" на європейський газовий ринок. Згадана російська газета інформує, що 2006 рік завершився для "РосУкрЕнерго" із збитками у 850 мільйонів доларів.

День Волі у Білорусі та «футурологічні медитації» щодо ЕС у майбутньому

Лондонська «Делі Телеґраф» пише у понеділок, що білоруській опозиції не вдалося «консолідувати всі прошарки білоруського суспільства» під час маршу у День Волі – 25 березня. Газета відзначає, що «Марш незгодних» перетворився 25 березня у Білорусі на «Марш приречених». І однією з причин такого фіналу «Дейлі Телеґраф» називає «комплекс невдах» у нинішніх лідерів білоруської опозиції. А лондонська «Файненшел Таймс» у своєму німецькому виданні оприлюднила ще один прогноз, присвячений 50-річчю ЄС із поглядом у 2057 рік. У цій «футурологічній медитації» автор «побачив» у березні 2057 року головою ЄС не кого-небудь, а Росію! «ФТ-Німеччина» побачила Україну в ЄС вже у 2019 році і навіть спрогнозувала критичний виступ на саміті ЄС українського президента «Дмитра Коновалова».
XS
SM
MD
LG