Доступність посилання

08 грудня 2016, Київ 10:08

Футболіст Андрій Шевченко отримає «значне відшкодування» від британського таблоїду


Власники газети «Дейлі Миррор» визнали, що звинувачення їхньої газети були неправдиві, вибачилися й сплатять українцеві неоголошену «значну суму» за моральні й матеріальні втрати.

Власники газети «Дейлі Миррор» визнали, що звинувачення їхньої газети були неправдиві, вибачилися й сплатять українцеві неоголошену «значну суму» за моральні й матеріальні втрати.

Адвокат Шевченка заявив у Високому суді Лондона, що його клієнт не робив жодної з заяв, які приписувала йому газета. Через ці публікації, сказав адвокат, Шевченко зазнав шкоди своїй репутації, разом із родиною був виведений із рівноваги; статті також викликали збентеження в команді.

Шевченко подав на «Дейлі Миррор» до суду після низки статей у цій газеті, відомій як «бульварне видання».

«Дейлі Миррор» у грудні заявила, ніби український футболіст був «шпигуном у роздягалці» власника англійського клубу «Челсі», російського мільярдера Романа Абрамовича, а відтак гравці-колеги не довіряють йому і це впливає на моральний стан команди.

Газета, крім того, стверджувала, ніби гравці-колеги звинувачували Шевченка в розпалюванні сварки між Абрамовичем і менеджером клубу Жозе Моурінью.

Попри негайну скаргу адвокатів Шевченка «Дейлі Миррор» уже наступного дня ствердила, буцім Шевченко вимагав від Абрамовича замінити Моурінью на Карло Анчелотті, тренера італійського клубу «АК Мілан», у якому українець грав раніше.

Незважаючи на нові скарги адвокатів Шевченка, газета не припинила такі публікації. А в лютому вона написала, наче Шевченко скаржився на Моурінью і говорив, що був би радий залишити «Челсі».

Андрій Шевченко, європейський «футболіст року» в 2004-му, минулого року перейшов до «Челсі» з «АК Мілан» за рекордну для Британії суму в 30 мільйонів фунтів (приблизно 44 мільйони євро чи 60 мільйонів доларів США).

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...
XS
SM
MD
LG