Доступність посилання

10 грудня 2016, Київ 03:34

Тижневик Рівненської міськради «Сім днів» звільняє своїх журналістів


Валентина Одарченко Рівне, 30 серпня 2007 (RadioSvoboda.Ua) – Тижневик Рівненської міськради «Сім днів» незабаром стане газетою без журналістів. Рада скоротила усіх її творчих працівників, для того, щоб зекономити 60 тисяч гривень. Як вважають самі журналісти, такий крок говорить про наміри міськради в подальшому закрити видання.

«Про оптимізацію штатного розпису редакції тижневика Рівненської міської ради «Сім днів». Під таким заголовком Рівненська міська рада вирішувала питання своєї власної газети. У пропонованому штатному розписі навпроти посад були вказані конкретні прізвища людей, яких залишають на роботі. Такий хід порушує трудове законодавство. Його виправили, однак за скорочення таки проголосували. Незадовго у «Семи днях» залишаться лише технічні працівники та рекламні агенти.

Будемо працювати з позаштатними журналістами...

Тут немає нічого дивного, вважає редактор газети Олег Тищенко. Чимало редакцій працюють з позаштатними журналістами на гонорарній основі. «Питання в тому, що газета повинна заробляти на себе. А решта на гонорарній основі повинні працювати, як у всіх нормальних газетах…Все решта, що навколо газети відбувається, – це все штучний тиск на головного редактора з боку двох працівників редакції…»

У таблиці витрат, яку на розсуд депутатів представив редактор, зазначений гонорарний фонд для одного випуску 16 сторінкової газети. Він становить 180 гривень. Журналісти вважають, що молодий редактор вчинив так, щоб позбутися ветеранів колективу, які не мовчали, вказуючи на тримісячне невиплачування зарплати, а згодом пішли свідчити проти свого редактора до суду, відстоюючи права незаконно звільненої молодої журналістки.

Ситуацію в редакції ще й досі перевіряє спеціальна депутатська комісія

Люди, яких скорочують, не лише творять газету, а й насправді приносять редакції прибутки, стверджує заступник редактора Поліна Вальчук. «Менеджер, якого Олег Тищенко взяв на роботу на посаду заступника з маркетингу, приніс за півроку роботи 2 тисячі, літредактор Галина Дубова – 3,200, а Валентина Погонська – 14,000...», – каже Вальчук.

Журналісти вважають незаконним своє звільнення ще й тому, що в Секретаріаті Президента лежить лист із проханням розібратися в ситуації і посприяти поновленню їхніх трудових прав, а ситуацію в редакції ще й досі перевіряє спеціально створена депутатська комісія, яка ще не винесла свого рішення. Крім того, як стверджує голова первинної Незалежної профспілки Галина Дубова, жодних конкретних переговорів про скорочення штату з профспілкою не було.

Нещодавно безробітними стали 20 медіа-працівників рівненського бюро інформагенції «Киевлянин» і працівники комунальної газети «Дубенський вісник». Ці ЗМІ просто зникли з рівненського медіа-ринку.
XS
SM
MD
LG