Доступність посилання

04 грудня 2016, Київ 10:19

Голодування під дверима кабінету львівського мера


Галина Терещук Львів, 25 жовтня, 2007 (RadioSvoboda.Ua) – Троє журналістів комунальної газети «Ратуша» розпочали голодування під дверима кабінету мера Львова Андрія Садового. Головний редактор часопису Микола Савельєв повідомив Радіо Свобода, що акція протесту триватиме доти, допоки мерія не поновить фінансування газети.

Журналісти голодують в приймальній мера
(RadioSvoboda.Ua)
Сьогодні міському голові Львова Андрієві Садовому, щоб потрапити у свій кабінет, доводилось скористатись чорним ходом. Приймальню окупували журналісти газети «Ратуша», засновником якої є міськрада.Упродовж 4 місяців близько 20 працівників часопису не отримують зарплату.

Головний редактор Микола Савельєв у коментарі Радіо Свобода зазначив: «Газету не закривають, але й грошей не дають. Я пов’язую це з тим, що ми критикуємо мера. Якби його хвалили, то мали б фінансування. Найсмішніше те, що з нас фінуправління зажадало розпис на суму 500 тисяч гривень на наступний рік на газету «Ратуша». Тобто, мене усунути, на моє місце – іншу людину і більші гроші».

Мер Львова Андрій Садовий заперечує, що мова йде про півмільйона гривень на наступний рік на газету.

Днями Личаківський районний суд призупинив дію частини ухвали сесії міськради про звільнення Миколи Савельєва та призначення іншої особи на посаду головного редактора «Ратуші». Тому до остаточного рішення Апеляційного суду Микола Савельєв виконує обов’язки головного редактора.

(RadioSvoboda.Ua)
Причина конфлікту – особиста неприязнь між мером і головним редактором

На сесії міськради у четвер мер Львова не вніс у порядок денний питання про ситуацію з газетою і початком акції протесту журналістів.

Водночас міський голова Львова заявив Радіо Свобода: «У бюджеті Львова були закладені кошти на фінансування газети – 200 тисяч гривень, ці гроші перераховані на рахунок газети. На превеликий жаль, газета ці кошти використовувала не так як мало б бути, хочуть ще грошей».

Однак, за твердженням колективу редакції, правоохоронні органи перевіряли діяльність та реалізацію коштів і не виявили порушень.

Як зазначили в коментарі Радіо Свобода депутати міськради, якби Микола Савельєв пішов із газети, то іншому редактору виділили б ще 200 тисяч гривень. Причиною ситуації довкола «Ратуші» називають особисту неприязнь мера і головного редактора.

Тим часом журналісти заявляють, що їхня акція безстрокова і до протесту долучаться колеги з інших видань. Вони вважають, що ситуація, яка склалася, є нічим іншим як порушенням свободи слова.
XS
SM
MD
LG