Доступність посилання

06 грудня 2016, Київ 10:52

Представник ОБСЄ з питань свободи ЗМІ Дуня Міятович заявляє про ще більше обмеження плюралізму засобів масової інформації і доступу до інформації в Криму по закінченні періоду, відведеного для перереєстрації ЗМІ.

«Засоби масової інформації кримських татар отримали відмову в реєстрації із суб’єктивних причин. Це є ще одним доказом, що в Криму продовжується політично вибіркова цензура вільних і незалежних голосів», – сказала вона.

Так Міятович відреагувала на припинення роботи кримськотатарського телеканалу ATR. Вона наголосила, що «особи, які належать до певних національних культур, на своїх територіях мають право на поширення, доступ та обмін інформацією, включаючи (здійснення цього) їхньою власною мовою».

«Події в Криму також чітко вказують на застосування Російською Федерацією надмірно жорсткого характеру реєстрації», – заявила вона.

З 1 квітня телеканал ATR припинив мовлення. До кінця березня йому не вдалося зареєструватися як ЗМІ, згідно з російським законодавством.

Телекомпанія кілька разів подавала документи в «Роскомнагляд», але їх повертали назад з різних причин. Аналогічна ситуація з іншими ЗМІ, що входять в медіахолдинг ATR – дитячий кримськотатарський телеканал Lale, FM-радіостанції «Мейдан» і «Лідер», які припинили як аналогове, так і супутникове мовлення. Без російської реєстрації також залишилося інтернет-видання «15 хвилин», новинний сайт QHA.

Із числа кримськотатарських ЗМІ російську реєстрацію отримав «Голос Криму», який публікується російською мовою. Як повідомили раніше в цьому виданні, газета виходитиме накладом у 6000 примірників і під новою назвою – «Голос Криму New».

УСІ НОВИНИ

ВИБРАНЕ ВІДЕО

XS
SM
MD
LG