Доступність посилання

logo-print
05 грудня 2016, Київ 04:45
Новини | Політика

«Влада» Криму має намір створити власну кримськотатарську ТРК


Сергій Аксьонов

Сергій Аксьонов

«Влада» Криму заявляє про необхідність створення «громадської кримськотатарської телерадіокомпанії». Відповідну заяву нинішнього «глави» Криму Сергія Аксьонова оприлюднила прес-служба кримського «Радміну» 2 квітня.

Сьогодні в Сімферополі відбулася спільна конференція громадського руху кримськотатарського народу «Кирим», представників кримськотатарської громадськості, які звернулися до Аксьонова з пропозицією посприяти в створенню на території Криму Громадської кримськотатарської телерадіокомпанії (ОКТРК) за прикладом Громадського російського телебачення.

Аксьонов заявив, що кримський «уряд» підтримує цю пропозицію. За його словами, в останні роки кримськотатарський сегмент інформаційного простору Криму «був значною мірою монополізований приватним медіахолдингом ATR».

Він також висловив припущення, що керівництво холдингу «зірвало процес ліцензування».

«Вважаю, що ситуація, що склалася з вини власників холдингу, абсолютно неприпустима. Вона несумісна з демократичними і моральними нормами. Законні права кримчан порушені. Створення дійсно народного кримськотатарського телебачення, вільного від ідеологічного та фінансового диктату, сприятиме реалізації права кримських татар на отримання правдивої, об’єктивної й неупередженої інформації рідною мовою, надасть додаткового імпульсу розвитку національної культури», – сказав Аксьонов.

Він додав, що кримська «влада» «зацікавлені в збереженні творчого колективу ATR».

1 квітня телеканал ATR припинив мовлення. До кінця березня йому не вдалося зареєструватися як ЗМІ згідно з російським законодавством.

Телекомпанія кілька разів подавала документи в «Роскомнагляд», але їх повертали назад із різних причин. Аналогічна ситуація склалася з іншими ЗМІ, що входять в медіахолдинг ATR – дитячим кримськотатарським телеканалом Lale, FM-радіостанціями «Мейдан» і «Лідер», які припинили як аналогове, так і супутникове мовлення. Без російської реєстрації також залишилося інтернет-видання «15 хвилин», новинний сайт QHA.

УСІ НОВИНИ

ВИБРАНЕ ВІДЕО

XS
SM
MD
LG